וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 18 בלבד: לאמלו בול רכש קבוצת כדורסל מקצוענית

הגארד שצפוי להיבחר גבוה בדראפט 2020, קנה את קבוצתו האוסטרלית, אילווארה הוקס. השותף: סוכנו ג'רמיין ג'קסון, ששיחק במכבי חיפה

צילום: רויטרס

לאמלו בול רק בן 18, אבל כבר משמש כבעלים של קבוצת כדורסל. סוכנו של הגארד הצעיר, ג'רמיין ג'קסון, סיפר היום (חמישי) ל-ESPN שהוא והלקוח שלו קנו את קבוצת אילווארה הוקס האוסטרלית, בה בול משחק. "אנחנו הבעלים של הקבוצה, העסקה הושלמה", אמר ג'קסון.

בול נחשב למועמד לבחירה מאוד גבוהה בדראפט 2020 וכל התחזיות צופות לו טופ 5. מאז 2018 הוא הספיק לשחק בליטא ובלוס אנג'לס בולרס מה-JBA (ארגון שהוקם כדי לשמש אלטרנטיבה לכדורסלנים צעירים שלא משחקים בקולג'). באוגוסט האחרון חתם בקבוצה האוסטרלית אותה קנה ומאז העמיד ממוצעים של 17 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק.

לאמלו בול במדי אילווארה הוקס. GettyImages
עכשיו הקבוצה באמת שייכת לו. לאמלו בול/GettyImages

אגב, הסוכן ג'קסון שיחק כמה שנים ב-NBA ולאחר מכן פצח בקריירה ארוכה מעבר לים. הוא שיחק בין היתר בספרד, איטליה ואוקראינה ותחנה האחרונה בקריירה שלו הייתה מכבי חיפה, בה שיחק בשתי קדנציות שונות והציג יכולת טובה.

"מלו אוהב את האוהדים של אילווארה, הוא אוהב את הקהילה שקיבלה אותו בזרועות פתוחות", סיפר ג'קסון, "הם גרמו לנו להרגיש בבית ואחרי ששמענו שיש אפשרות לקנות את הקבוצה, דיברנו והחלטנו ללכת על זה. מלו יהיה מרוכז כולו בקריירת ה-NBA שלו, אבל נביא את האנשים הנכונים לכאן. הוא רוצה ליצור את תכנית הכדורסל הכי טובה בשביל האנשים פה".

  • עוד באותו נושא:
  • לאמלו בול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully