וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף ברח בזמן? "באקוודור מוטלות גופות ברחובות"

הכדורגלן לוקאס מאנצ'ינלי סיפר: "אני נואש לחזור לארגנטינה. יש פה כמה עשרות מתים, אבל המצב הולך להחמיר מאוד בקרוב"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

ג'ורדי קרויף ספג לא מעט ביקורת לאחר שעזב את אקוודור במהירות לפני קצת יותר משבועיים והמריא לביתו בספרד בשל משבר הקורונה. בכירים בהתאחדות לכדורגל המקומית אפילו האשימו אותו בנטישה.

מי שמקנא בו ומספר ש"אני נואש לחזור הביתה ולא יכול", הוא הקשר לוקאס מאנצ'ינלי, שלא הספיק לצאת מאקוודור בזמן. נכון לכתיבת שורות אלו, במדינה הדרום אמריקאית נספרו 120 מקרי מוות - הרבה פחות מספרד בה נמצא קרויף - אבל קיים חשש גדול שההתפרצות הגדולה הולכת וקרבה. ברחובות יש עוצר ולאזרחים מותר לצאת מבתיהם רק בין 5:00 בבוקר ל-14:00 בצהריים.

לוקאס מאנצ'ינלי במדי אולימפו (צהוב-שחור). GettyImages
חשש לעלות על המטוס. מאנצ'ינלי בצהוב-שחור/GettyImages

הארגנטינאי בן ה-30, שחתם לפני כמה שבועות משחק בדפורטיבו קואנקה, סיפר לתקשורת במולדתו: "המצב באקוודור מאוד מסובך. בקואנקה, העיר בה אני נמצא, זה נראה קצת יותר טוב, אבל בגוויאקיל מוטלות גופות ברחובות. עד עכשיו היו פה כמה עשרות מקרי מוות, אבל זה הולך לעלות מאוד בתקופה הקרובה. גוויאקיל וקיטו הן הערים הכי נגועות".

מנצ'ינלי הוסיף: "המשפחה שלי הייתה אמורה להגיע לפה במאי, אבל כמובן שזה כבר לא יקרה. הגעתי לשגרירות ארגנטינה וביקשתי לדעת איך אני יכול לחזור הביתה. הציעו לי לעלות על טיסה עם אנשים מכל העולם והרגשתי שזה מסוכן מדי, אז נשארתי פה. אני נואש לשוב לארגנטינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully