וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דחיית האולימפיאדה: גם המכביה ה-21 נדחתה בשנה אחת

משבר הקורונה גרם לשינוי גם במועד אירוע הספורט המרכזי של העולם היהודי, שהועבר ליולי 2022 כדי לאפשר "להביא ארצה את הספורטאים היהודים המובילים שיתחרו לצד הספורטאים האולימפיים של ישראל"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

הנהלת מכבי העולמית הודיעה היום (חמישי) על דחיית המכביה ה-21 בשנה אחת, כך שהיא תתקיים בקיץ 2022, בין התאריכים 12 ל-26 ביולי. הסיבה המרכזית לשינוי היא דחיית האולימפיאדה לקיץ 2021, במקביל לתאריכים המקוריים של המכביה.

בהודעה הרשמית נכתב: "הרצון המובהק הוא להביא ארצה את הספורטאים היהודים המובילים, כפי שנעשה במכביות האחרונות, שיתחרו לצד הספורטאים האולימפיים הישראלים, דבר שהיה נמנע אם המשחקים היו מתקיימים בקיץ הבא".

לוגו המכביה ה-21 נדחתה ל-2022. אתר רשמי המכביה, אתר רשמי
לוגו המכביה ה-21 נדחתה ל-2022/אתר רשמי, אתר רשמי המכביה

המכביה הראשונה התקיימה בשנת 1932 באצטדיון המכביה בתל אביב, ולמעט תקופת מלחמת העולם השנייה לא בוטלה ותמיד התקיימה כשנה לאחר האולימפיאדה. דחיית האירוע בשנה תסייע לראשי הקהילות היהודיות בעולם, כמו גם לוועד המארגן בישראל, להתאושש ממשבר הקורונה ולהמשיך ולגייס מספר שיא של ספורטאים אשר יגיעו להתחרות באירוע הספורט המרכזי של העולם היהודי.

רואי הסינג, מנכ"ל המכביה: "אנו שלמים עם ההחלטה שהתקבלה ביחד עם ראשי קהילות מכבי בעולם לדחות את המכביה בשנה, על אף שזה לא קרה בעבר. אנו נמשיך בהכנות ביחד עם השותפים הרבים שלנו, בארץ ובעולם, על מנת לקיים את המכביה ה-21 בקיץ 2022 בצורה הטובה ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully