וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס: "כדורגלנים יכולים להרשות לעצמם לא לקבל שכר במשך שנה"

הכוכב האגדי של בוקה ג'וניורס קרא לחבריו לענף להתגייס לעזרה בשל משבר הקורונה: "שחקני כדורגל צריכים לשמש דוגמה לעזרה הדדית, גם המועדונים צריכים להתערב בנושא"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בזמן שברחבי עולם הכדורגל מגלים בכל יום את עוצמת ההשלכות הכלכליות של מגיפת הקורונה על הענף, סיפק קרלוס טבס כמה תובנות מעניינות בנושא. בראיון לטלוויזיה הארגנטינאית הכריז החלוץ האגדי של בוקה ג'וניורס: "הנגיף הזה הוא אסון לכולם, אבל כדורגלנים יכולים להרשות לעצמם לא לקבל שכר במשך חצי שנה, ואפילו שנה, והם לא צריכים לעבור משש בבוקר עד תשע בערב כדי לפרנס את המשפחה שלהם".

"אני בבידוד בבית אבל לי קל לדבר", המשיך טבס בן ה-36, שרק לפני פחות מחודש כבש שער אליפות מרגש עבור הבוסטרוס וכעת לא ברור אם ימשיך את הקריירה המפוארת שלו או ייאלץ לתלות את הנעליים. "יש לי אוכל לתת לילדים שלי, ואני דואג לאלו שכלואים בביתם בלי מצרכים בסיסיים. אנחנו הכדורגלנים יכולים לשמש דוגמה לעזרה לשכנינו, בעיקר למבוגרים שבהם".

קרלוס טבס. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
קרלוס טבס ומשפחתו קוראים לציבור להישאר בבית/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

"גם המועדונים צריכים להתערב בנושא", הוא הוסיף. "במקום לשלוח את השחקנים להתאמן, הם צריכים להפעיל אותם לעזרה לאחרים. העולם כולו התהפך, וכמו שזה נראה כרגע הכדורגל לא עומד לחזור לפני יולי או אוגוסט, אז כולנו צריכים לתת דוגמה לכולם. המגיפה הזו מלמדת אותנו שכולנו שווים, כי המחלה פוגעת בכולם בכל רחבי העולם. אני מקווה שכתוצאה מכך נבין שאנחנו צריכים להיות יותר אכפתיים, ונתבגר כחברה. הלוואי שנצא ממנו מאוחדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully