וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דחיית מפעלי אופ"א: הליגות המקומיות יוכלו לסיים את העונה?

1.4.2020 / 17:50

אופ"א מתכננת "לעשות הכל כדי שהליגות המקומיות יושלמו", ייתכן שהן יימשכו עד אוגוסט. אם הדבר יתאפשר: לא תהיה פגרה בין העונות

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אחרי ההודעה הרשמית של אופ"א הערב (רביעי) על דחיית כל מפעליה עד להודעה חדשה, בליגות המקומיות מקווים שיוכלו להשלים את עונת 2019/20 כסדרה. ראשי ההתאחדות לכדורגל, שלקחו חלק בהתייעצות של ראשי אופ"א, הציגו את הסיכום העקרוני שהושג: על פי ההודעה, "העיקרון המרכזי שמנחה את אופ"א הוא לעשות הכל כדי לסיים את הליגות המקומיות ואת המפעלים האירופים של עונת 2019/20".

לאחר שההנחה האופטימית בדבר חזרה לפעילות בתחילת מאי נראית פחות ריאלית מבחינת המפעלים האירופים, הוצגו אופציות שונות של חזרה לפעילות במהלך יוני וסיום העונה הנוכחית בשלהי יולי/תחילת אוגוסט. במקרים אלה, גם פתיחת עונת 2020/21 תידחה או תתנהל בחפיפה עם סיום העונה הנוכחית.

ז'איר אמאדור שחקן מכבי תל אביב מול ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
אז בסוף כן תוכרע זהות האלופה?/דני מרון

המשמעות האופרטיבית מבחינת לוח המשחקים המקומי היא שניתן יהיה לשחק את הליגות המקצועניות בחודשים יוני ויולי כדי לדווח בזמן לאופ"א על זהות הנציגות שלנו באירופה בעונה הבאה.

אם הליגות אכן יושלמו עמוק אל תוך חודשי הקיץ וישוחקו באוגוסט, המשמעות היא שלא תהיה פגרה בין עונת 2019/20 לבין עונת 2020/21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully