וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דגני, אלטמן ובוזגלו קיצצו מעל 100 אלף שקל נטו

1.4.2020 / 10:53

הבכירים הסכימו למתווה על מנת שלא לפגוע ביתר חבריהם לקבוצה: "לא מה שפיללנו, אבל אין ברירה". בהנהלה הודו: "יש קטסטרופה כלכלית"

צילום: דוברות הפועל תל אביב

לאחר שסוכם אתמול (שלישי) מתווה הקיצוץ הרוחבי בהפועל תל אביב, על פיו יוותרו השחקנים על 50 אחוז משכר הברוטו שלהם בשלושת החודשים שנותרו עד לסיום הרשמי של העונה, נראה כי לא כל הצדדים מרוצים.

ההנהלה האדומה הציבה את המתווה האחרון כעובדה מוגמרת, אחרת היו אמורים השחקנים לצאת לחל"ת, כך שלא נותרו להם ברירות רבות. אמש, הבהיר עורך הדין רועי רוזן לשחקנים את הסיטואציה. הנפגעים העיקריים, אוראל דגני, עמרי אלטמן ומאור בוזגלו, שמקצצים מעל 100 אלף שקל נטו כל אחד בשלושה חודשים, החליטו ליישר קו ולהסכים על מנת שחבריהם לא ייפגעו. "לא מה שפיללנו אבל אין ברירה", אמרו אמש שחקנים בקבוצה. "זה מרגיש שבקיץ ירצו את אותו הקיצוץ ואפילו יותר, וזה לא הולך למקום טוב".

מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב מול רועי לוי שחקן הפועל רעננה. לילך וייס רוזנברג
הבכירים הסכימו כדי שחבריהם לא ייפגעו. בוזגלו/לילך וייס רוזנברג

בהנהלת המועדון העדיפו שהשחקנים יוצאו לחל"ת על פני לשאת בנטל הכלכלי, אולם כי השתכנעו רק לבקשת משה סיני וניר קלינגר. "השחקנים יביאו את המצב עד הקיץ, יש קטסטרופה כלכלית", נאמר שם. "הלוואי והכל יהיה מאחורינו עוד חודש-חודשיים אבל זה לא נראה ככה". בהפועל תל אביב גם ציינו כי לא פגעו לאף שחקן בתנאים הנלווים, ובאם הכדורגל אכן יחזור וכך גם הקהל, יבדקו כיצד ניתן יהיה להקטין את הנזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully