וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי וסבע עדיין לא חוזרים: ממשלת סין השעתה מחדש את הליגה

הליגה הייתה אמורה לצאת לדרך במאי או יוני, אבל משרד הספורט פרסם צו שאוסר חזרה לפעילות של ענפים קבוצתיים. אין תאריך חדש

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ממשלת סין הודיעה היום שהיא דוחה עד הודעה חדשה את קיומם של אירועי ספורט בענפים קבוצתיים, מה שמעמיד בסימן שאלה את חזרת ליגת הכדורגל לפעילות בתקופה הקרובה.

ערן זהבי ודיא סבע שבו לפני כמה ימים לסין ביחד עם מאמן הכושר ערן שדו, לקראת חזרה לאימונים עם גוואנגז'ו R&F. עונת 2020 בליגה הסינית הייתה אמורה לצאת לדרך לפני כמה שבועות, אבל נדחתה בגלל התפרצות נגיף הקורונה. אחרי שחלה האטה בכמות ההדבקות הפעילות הייתה אמורה לחזור לנורמליות והליגה תוכננה להיפתח במאי או יוני, אבל ההנחיות החדשות של הממשלה מציבות סימן שאלה בנוגע לכך.

משרד הספורט הסיני היה זה שהוציא את הצו החדש והוא לא נקב בתאריכי יעד לחידוש פעילות הספורט הקבוצתי. בליגת הכדורסל המקומית למשל, תכננו לשוב בעוד כחודש ולקיים משחקים בשתי ערים בלבד, באולמות ריקים. כעת גם התכנית הזו הושעתה.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F/GettyImages

שדו סיפר אתמול בריאיון לוואלה! ספורט: "אסור לנו לצאת מהדירה, אז מה שנשאר זה באמת לראות את העיר מלמעלה. קצת קשה לרדת לדקויות כשאתה עומד וצופה במתרחש מקומה 40, אבל על פניו זה נראה שהחיים חוזרים לשגרה. יש רכבים בחוץ, יש תנועה של אנשים. אני לא מזהה אם כולם עם מסיכות או שכבר הורידו, אבל אני מניח שעד 8 באפריל כשנצא מהבידוד והחבר'ה יחזרו לאימוני כדורגל אמיתיים, כבר נצטרך להתאמן ללא מסיכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully