וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קנבארו: "איטליה זקוקה לרוח של הנבחרת במונדיאל 2006"

הקפטן בעת הזכייה בגביע העולמי פרסם מכתב פומבי: "מה שקורה למדינה מעציב אותי. כשאנחנו מאוחדים, אנחנו בדרך כלל מנצחים"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

פאביו קנבארו אמנם נמצא בסין ומתכונן לחזרת הליגה עם גוואנגז'ו אברגרנדה אותה הוא מאמן, אבל הלב כמובן באיטליה המדממת. בלם העבר האגדי, כדורגלן השנה בעולם ב-2006 אחרי זכייה עם איטליה במונדיאל, פרסם היום מכתב פומבי במטרה לעודד את אזרחי ארץ המגף מוכת הקורונה.

"לכל האיטלקים", כתב קנבארו,"מה שקורה למדינה שלנו גורם לי חרדה ומעציב אותי. אני לא יכול לתאר כמה קשה לי לראות את איטליה סובלת כל כך הרבה, לראות כל כך הרבה אנשים מתים. אני כל כך מצטער עבור האנשים שנפגעו מהמצב, בעיקר אלו שאיבדו את יקיריהם

"אני מצדיע לאנשים שעובדים בסקטור הרפואי ומצילים חיים. אתם הגיבורים שהמדינה שלנו צריכה כרגע. לצערי אף אחד הוא לא סופרמן ואף אחד לא חסין לנגיף. כשהמגפה התפרצה בסין, הייתי בטוח שאיטליה תהיה בסדר. אני הראשון שזלזל בה, חשבתי שבסך הכל מדובר בשפעת. וזו הייתה טעות גדולה.

קפטן נבחרת איטליה פאביו קנבארו עם גביע העולם 2006. AP
עדיין קפטן. קנבארו/AP

"כשאנחנו, האיטלקים, מאוחדים, אנחנו בדרך כלל מצליחים. אני זוכר את מונדיאל 1982 בו זכינו. הייתי ילד בן 8 בנאפולי וצפיתי במשחקים בבתים של חברים או קרובי משפחה. אני זוכר שחגגתי כל שער עם אנשים שלא הכרתי.

"כשהייתי הקפטן של הנבחרת שזכתה במונדיאל 2006 ראיתי משהו דומה בינינו, השחקנים. פרשת הקאלצ'ופולי התחילה לפני הטורניר והאווירה בכדורגל האיטלקי הייתה מאו מתוחה. הרבה אנשים היו בטוחים שהסקנדל יסיח את דעתנו.

"אלא שהאווירה בנבחרת הייתה נהדרת. היה לנו מנהיג גדול, מרצ'לו ליפי, שגרם לנו להרגיש מאוחדים. ברגע שנחתנו בגרמניה, שכחנו מהקאלצ'ופולי ורק חיכינו לעלות לדשא. שואלים אותי הרבה איך זכינו בגביע העולמי ואני תמיד משיב שהיינו הנבחרת הכי חזקה ובגלל שהייתה לנו אמונה. עכשיו איטליה זקוקה לאותה רוח ולאותה אחדות.

"נכון, אף אחד הוא לא סופרמן, אבל כשאנחנו ביחד אנחנו מסוגלים לעשות הכל. איטלקים, בואו נעמוד בזה. אוהב אתכם, פאביו קנבארו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully