וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות ידון בחידוש ליגת העל אחרי פסח: "ניתן את הזמן הדרוש לסיים את העונה"

31.3.2020 / 15:48

בעקבות הודעה ממשרד הבריאות, במנהלת הודיעו שבשלב זה הפעילות לא תחודש, היו"ר ארז כלפון: "שמח שמרבית הקבוצות מוצאות דרכים לקיום האימונים"

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב עורכת אימון בזום

מנהלת ליגת העל הכריזה שעל פי הודעה שקיבלה ממשרד הבריאות היום (שלישי), בשלב זה לא תחודש הפעילות בליגות הכדורגל המקצועניות, ולאחר חג הפסח תיערך במשרד הבריאות הערכת מצב מחודשת בנוגע לחזרה לפעילות. מהמנהלת נמסר: "ככל שיתקבל האישור ממשרד הבריאות לחזרה לפעילות ולחידוש האימונים, יתואם מועד לחידוש המשחקים, בהתאם להכנות המקצועיות הנדרשות ולמגבלות השונות".

יושב ראש המנהלת ארז כלפון אמר: "כמו כל אזרחי ישראל, גם ענף הכדורגל המהווה בימים שבשגרה מקום של תשוקה ואהבה, עצר את פעילותו וכולנו, כל העוסקים בענף, משתפים פעולה עם הנחיות משרד הבריאות על מנת לשמור על בריאות הציבור - זה הדבר החשוב ביותר בימים אלה. צוות המנהלת נמצא בקשר יום יומי הדוק עם ראשי הקבוצות ואני שמח כי מרבית הקבוצות מוצאות דרכים שונות לקיום האימונים על פי תוכניות פרטניות, עם פיקוח מרחוק באמצעים טכנולוגיים, כפי שנעשה היום במערכות רבות במדינת ישראל".

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. דני מרון
"נעשה כל מאמץ לסיים את העונה". ארז כלפון/דני מרון

כלפון הוסיף: "ככל שיתקבל האישור ממשרד הבריאות לחידוש האימונים, ניתן לצוותים המקצועיים את הזמן הדרוש להכנות המקצועיות, הכל בהתאם למגבלות ובאופן שיאפשר לנו לחדש ולסיים את עונת המשחקים בצורה ספורטיבית והוגנת. אני שב ומבטיח לאוהדי הכדורגל הרבים שמחכים לשוב ולצפות בקבוצתם האהובה, שנעשה כל מאמץ לסיים את עונת המשחקים, הכל באופן בטוח ועל פי הנחיות משרד הבריאות. בהזדמנות זאת, אקדים ואאחל לכל האוהדים חג שמח ומי יתן ובסיום החג נצא לחירות. שימרו על הבריאות ועל בני המשפחות ואני בטוח כי כולנו נשוב בעתיד להנות ממשחקי הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully