וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: נשיא מארסיי לשעבר פאפה דיוף מת מקורונה

אבל בקבוצה הצרפתית ממותו של הסנגלי בן ה-68. המראקנה הפך לבית חולים שדה, הפרמיירליג מגבשת תוכנית יומרנית לסיום העונה ב-12 ביולי, טוטנהאם מקצצת, טורניר ווימבלדון בדרך לביטול, פפה ריינה בעדות קשה, קומפני תורם לשחקניו. עדכונים שוטפים

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

כדורגל

* נשיא מארסיי לשעבר, פאפה דיוף, מת היום מקורונה בבית חולים בסנגל. דיוף, 68, עיתונאי לשעבר, היה נשיא המועדון בין 2005 ל-2009, והיה אחד האפריקאים הבודדים שכיהן כנשיא של קבוצת כדורגל בכירה. הוא הגיע לצרפת בגיל צעיר על מנת להתגייס לצבא הצרפתי, הפך לעיתונאי, משם לסוכן שחקנים (שייצג בין השאר שחקנים אפריקאים כמו באזיל בולי ודידייה דרוגבה), עד שהפך למנהל בכיר במארסיי, ואף לנשיא המועדון. בשבוע שעבר חלה בנגיף, בשבת חובר למכונת הנשמה, ומשפחתו ביקשה להעבירו לטיפול בצרפת, אבל זה היה מאוחר מדי והערב כאמור הוא נכנע ומת.

* מגרש החניה של אצטדיון המראקנה האגדי משמש החל מהיום כבית חולים שדה לטיפול בנפגעי הקורונה בריו דה ז'ניירו. זה האצטדיון השמיני בעיר שהשטח שלו מוסב לטיפול בנפגעים בעיר.

פאפה דיוף, נשיא מארסיי לשעבר, שמת מקורונה. AP
אבל במארסיי. דיוף/AP
בית חולים שדה שמוקם במגרש החניה ליד אצטדיון המראקנה בריו. רויטרס
בית חולים שדה. ככה נראה מגרש החניה של המראקנה/רויטרס

* בפרמיירליג מתעקשים לחדש את העונה, למרות שהקורונה צוברת תאוצה ברחבי בריטניה. על פי תוכנית הפעולה החדשה של ראשי הליגה והקבוצות, העונה תיפתח מחדש ללא קהל בסוף השבוע הראשון של חודש מאי ותסתיים עד ה-12 ביולי. זהו התאריך האחרון בו ניתן יהיה להמשיך את העונה מבלי לשאת בהשלכות הכלכליות העצומות - הפסד של קרוב ל-762 מיליון ליש"ט, על פי הערכות.

* גם בגרמניה מביעים אופטימיות בנוגע לסיומה התקין של עונת 2019/20. היום הוחלט לדחות את חזרת המשחקים עד ה-30 באפריל, אבל הכוונה היא לשוב לשחק בסוף השבוע הראשון של מאי. בשלב זה התכנון הוא לקיים את המשחקים ללא קהל.

* טוטנהאם הודיעה ל-550 עובדים שלה שהיא מקצצת להם את השכר ב-20 אחוז לחודשים אפריל ומאי. לא מדובר בעובדים שקשורים לצד המקצועי.

שחקני ליברפול חוגגים עם ג'ורג'יניו ויינאלדום. GettyImages
אז תהיה אליפות בסוף? ליברפול חוגגת/GettyImages

* שוער אסטון וילה, פפה ריינה, התראיין ל"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי וסיפר על החוויות מימי המחלה. הספרדי בן ה-37 אובחן כחולה בקורונה לפני כשבוע ומאז הוא בבידוד בתוך ביתו - לא בא במגע אפילו עם בני משפחתו. "לא יצאתי מהבית 18 ימים. אני לא מתגעגע לחברה. אני בבית עם אשתי יולנדה, עם חמשת ילדינו ועם שני בני משפחה נוספים. הבית גדול ואנחנו לא מאפשרים לבדידות להיכנס אליו

"הייתי בבידוד בתוך הבית אחרי שהתחלתי לפתח סימפטומים של המחלה. חום, גרון יבש, כאב ראש שלא עזב אותי, הרגשת תשישות... מה שהפחיד אותי היה שפעם אחת במשך 25 דקות הרגשתי שאני לא מצליח לנשום. הגרון שלי פתאום היה צר והאוויר לא נכנס...".

* וינסנט קומפני, מאמן-שחקן אנדרלכט, הציע לשלם מכספו עבור שחקנים מהקבוצה שלו, שלא מסוגלים לעמוד בקיצוץ המשכורת שלהם.

כדורסל

* ה-NCAA הודיעה: לא תינתן אפשרות לשחקנים להירשם לעונה נוספת בקולג'ים בעקבות השבתת המשחקים בשל התפשטות הקורונה. המשמעות היא שכל הכדורסלנים שהשלימו ארבע עונות במכללות יהיו מחויבים להפוך למקצוענים.

הטניסאי השווייצרי רוג'ר פדרר אחרי ההדחה אליפות אוסטרליה. רויטרס
יאבד את ההזדמנות האחרונה לזכייה בתואר גרנד סלאם? פדרר/רויטרס

טניס

* טורניר ווימבלדון בדרך לביטול. על פי סגן נשיא התאחדות הטניס בגרמניה דירק הורדורף, ההודעה הרשמית על כך צפויה להתפרסם מחר. טורניר הגרנד סלאם המסורתי אמור היה להיפתח ב-29 ביוני, ואם אכן יבוטל זו תהיה הפעם הראשונה שזה קורה מאז מלחמת העולם השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully