וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שווייד וכרמלו לגלגו עליו: התגובה מלאת הקלאסה של דרקו מיליצ'יץ'

כוכבי ה-NBA נזכרו בזלזול בסנטר המפוספס, שהגיב בסטייל: "אני לא הצלחתי בקריירה, תודה לאל שהם כן. מאחל להם פחות שיפוטיות בחיים"

צילום: רויטרס

דרקו מיליצ'יץ' ייזכר לנצח כאחת מבחירות הדראפט הגרועות אי פעם. לא רק בגלל שהקריירה שלו היתה מפוספסת והסתיימה מהר מהצפוי, אלא גם בגלל מי שנבחר אחריו: מיליצ'יץ' נלקח על ידי דטרויט בבחירה השנייה של דראפט 2003, ואחריו נבחרו כמה כוכבי על עתידיים כמו כרמלו אנתוני (3), כריס בוש (4) ודוויין ווייד (5).

17 שנה עברו מאז, אבל מסתבר שעדיין נותרו קצוות פתוחים. כך, למשל, בלייב אינסטגרם משותף של ווייד ואנתוני בשבוע שעבר, נשאלו השניים על העובדה שנבחרו אחרי מיליצ'יץ' בדראפט, והגיבו בזלזול.

"דרקו מי?", תהה אנתוני בזמן שווייד גיחך, "אם הפיסטונס היו בוחרים בי במקומו, כנראה שהיו לי היום שתיים או שלוש אליפויות ברזומה".

ה"צחוקים" של וייד וכרמלו

אין ספק שהקריירה של מיליצ'יץ' היתה מוחמצת: הוא לא מצא את עצמו בדטרויט, ניסה להתחיל מחדש ללא הצלחה באורלנדו והמשיך לנדוד לממפיס, ניו יורק, מינסוטה ובוסטון, עד שנפלט מה-NBA בשנת 2012 כשהוא בן 26 בלבד. אחר כך הודיע על פרישה והחל חיים חדשים ורגועים יותר בסרביה, שם הוא עובד בחקלאות ומגדל תפוחים.

כך או כך, האמירות של ווייד ואנתוני גרמו לו לשבור שתיקה ארוכה, ולספק תשובה מוחצת ומלאת קלאסה.

"קריירת ה-NBA שלי לא היתה הצלחה גדולה. תודה לאל ששלהם כן היתה", אמר לתקשורת הסרבית. "אנחנו לא ילדים, אלא אנשים בוגרים, בוגרים מספיק, אני מקווה, כדי להבין שיש בחיים עליות וירידות. אין שום צורך לצחוק על מישהו, לזלזל בו או לשפוט אותו, אם לא עברתם את מה שאני עברתי. אני מאחל להם כבוד והצלחה בהמשך החיים שלהם, ומקווה שיהיו הרבה פחות שיפוטיים בצמתים אחרים בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully