וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טורניר ווימבלדון יבוטל בגלל משבר הקורונה, אין לי ספק בזה"

ריק הורדורף, נשיא התאחדות הטניס של גרמניה, משוכנע שביום רביעי יודיעו הבריטים על ביטול גרנד סלאם ראשון מאז 1945: "כבר נעשו צעדים בעניין, אי אפשר בכלל לחשוב על טורניר כזה כרגע"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

ההחלטה לגבי טורניר ווימבלדון, אחד מאירועי הספורט הגדולים היחידים ב-2020 שעדיין לא נדחו בעקבות משבר הקורונה, צפויה להתקבל בישיבת דירקטוריון ביום רביעי. לדברי דירק הורדורף, נשיא התאחדות הטניס של גרמניה, הכיוון די ברור: "הם הולכים להודיע על ביטול הטורניר".

הודורף התראיין ל"סקיי ספורטס" ואמר: "ההחלטה הסופית תהיה בישיבה ברביעי, אבל אני נמצא גם בהנהלת ATP ו-WTA ושם כבר נעשו צעדים בעניין. אין לי ספק שתהיה הכרזה על ביטול. זה הכרחי במצב הקיים. בלתי אפשרי לדמיין כרגע טורניר טניס בינלאומי שאלפי בני אדם יגיעו אליו מכל העולם. איך אפשר לחשוב על זה?".

טניסאי סרבי נובאק דג'וקוביץ' עם גביע ווימבלדון 2019. GettyImages
יחזיק בתואר לשנה נוספת. נובאק דג'וקוביץ', אלוף ווימבלדון 2019/GettyImages

רולאן גארוס כבר נדחה מחודש מאי ל-20 בספטמבר, ולפי הורדרוף אין אפשרות שגם הגרנד סלאם הבריטי יידחה למועד אחר. "לווימבלדון יש את החוקים שלו, בגלל המשטח והתנאים המיוחדים, אז בעיה לשחק עליו בספטמבר או אוקטובר. זה גם הטורניר היחיד שביטח עצמו למקרה של מגיפה עולמית, אז גם הנזק הכלכלי יהיה מינימלי במקרה הזה".

יש לציין כי מאז 1945 וימי מלחמת העולם השנייה, לא בוטל אף טורניר גרנד סלאם בטניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully