וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרים טים בסכנה: נבחרת ארה"ב מודה שהיא בבעיה לקראת האולימפיאדה

אם המשחקים בטוקיו יתקיימו באביב, ארה"ב לא תוכל לשלוח שחקנים מה-NBA, ואפילו לא מהמכללות. כעת אדם סילבר וקולאנג'לו מודים: המצב לא קל

צילום: רויטרס

נבחרת ארה"ב בכדורסל בוחנת את האפשרויות שלה להעמיד סגל לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו בשנה הבאה, לנוכח בעיות קשות בלוחות הזמנים. על פי הערכות, היפנים מנסים לדחות את אולימפיאדת טוקיו מיולי 2020 לאביב 2021, משמע חודשים מרץ או אפריל. העונה הרגילה ב-NBA בדרך כלל מסתיימת באמצע אפריל, ואז מתחיל הפלייאוף. המשמעות היא ששחקני ה-NBA לא יוכלו להגיע למשחקים האולימפיים.

כרגע אין לוח זמנים לא למשחקים האולימפיים בטוקיו, אבל גם לא לעונת ה-NBA הבאה. מנהל נבחרת ארצות הברית בכדורסל, ג'רי קולאנג'לו, שאחראי על ארגון הנבחרת למשחקים בטוקיו ב-2021 יחד עם המאמן גרג פופוביץ', טוען שאי אפשר לנקוט בשום פעולה כל עוד התאריכים של טוקיו 2021 לא פורסמו. "נצטרך לראות", אמר קולאנג'לו, "נחכה ונגלה איך הכל פרוס, ואז נצטרך להתאים את עצמנו. השחקנים שלנו הם קודם שחקני NBA, בואו נודה בזה".

שחקני נבחרת ארצות הברית קווין דוראנט, דריימונד גרין, דמרקוס קאזינס. AP
יחסרו לכולנו. נבחרת ארה"ב/AP

אם האולימפיאדה תעבור לחודש יולי 2021, ייתכן שרבים משחקני ה-NBA יהיו פנויים למשימה. מנגד, אם המשחקים יתקיימו בחודשים מרץ או אפריל, יהיה לאמריקאים קשה אפילו לגייס שחקנים מהמכללות, והם יצטרכו לבחון את האפשרות על כל שחקן בנפרד. הפיינל פור של טורניר המכללות מתוכנן לתאריכים 3 ו-5 באפריל באינדיאנפוליס.

קומישינר ה-NBA אדם סילבר אמר שלוח הזמנים של עונת 2020/21 ב-NBA עוד עשוי להשתנות בצורה משמעותית - וזה תלוי כמובן באיך ומתי תיגמר העונה הנוכחית, שמושבתת מ-12 במרץ. סילבר אמר שהקבוצות נתבקשו לאשר שהאולמות שלהם יהיו זמינים לחודש אוגוסט. אם העונה הנוכחית אכן תיגמר רק באוגוסט, העונה הבאה תיאלץ להיפתח רק בחורף (במקום באוקטובר, כמדי שנה).

"לשנות את לוח הזמנים של ה-NBA זה משהו שיותר קל לדבר עליו מאשר לעשות אותו", אמר סילבר, "יש פה המון לוגיסטירה, והמון חוזים שצריך להתמודד איתם. כך בדיוק גם האולימפיאדה. צריך להניח שהיא תתקיים סביב אותם תאריכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully