וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן מבקשת מטר סטגן: אל תחדש את החוזה שלך בברצלונה

הבווארים רומזים למנואל נוייר שהם לא בונים עליו ומקווים שטר סטגן יגיע כיורשו בין הקורות. בברצלונה כבר מודים: "לקבוצה יש שתי בעיות עם טר סטגן"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: אולימפיאדת טוקיו נדחתה ל-2021

באיירן מינכן ממשיכה בחיזוריה אחרי מארק אנדרה טר סטגן, שוער ברצלונה. אלופת גרמניה מקווה שהוא יצטרף אליה ב-2021 ויהפוך למחליף של מנואל נוייר. באיירן נמצאת בשיחות על חידוש חוזה עם נוייר, אבל השיחות נפסקו, והגרמנים מעדיפים את השוער המצטיין של אלופת ספרד, שצעיר בשש שנים מנוייר, ונחשב למועמד אידיאלי להיות היורש שלו בין הקורות.

נוייר דחה את ההצעה של באיירן מינכן, מפני שהיא הייתה רק לעונה אחת נוספת, עד 2022. זה התאריך שבו טר סטגן מסיים את חוזהו בברצלונה. בגרמניה טוענים שנוייר מרגיש שבאיירן לא בונה עליו, ולכן עשוי שלא לחדש את חוזהו על מנת לעזוב בתום חוזהו בקיץ הבא ולעבור לתחנה הבאה כשחקן חופשי.

מארק אנדרה טר סטגן, שוער ברצלונה. רויטרס
השחקן השני הכי טוב של ברצלונה. טר סטגן/רויטרס
מנואל נוייר באיירן מינכן מאוכזב. GettyImages
מבין את הרמז. נוייר/GettyImages

באיירן רואה בטר סטגן שוער העתיד שלה, וכמובן שהדבר מלחיץ את ברצלונה, ואם לא תצליח לחתום איתו על חוזה חדש היא תהיה חייבת למכור אותו בקיץ הבא אם היא לא רוצה לאבד אותו בחינם. כרגע טר סטגן בדיונים על הארכת חוזהו בבארסה, אבל הוא דורש פי שניים ממה שהקבוצה מציעה לו.

"לברצלונה יש שתי בעיות עם טר סטגן", נכתב היום ב"ספורט" הקטלאני, "הראשונה היא שהמו"מ איתו הוקפא, ובאיירן מינכן אורבת. השנייה היא התלות שהקבוצה פיתחה בשוער", דבר שמגביר את המצוקה שלה, ומעלה את המחיר שלו, במיוחד בימים עם חוסר ודאות כלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully