וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבחינה טכנית, אף אחד לא משתווה לניימאר, גם לא ליאו מסי"

קאפו, לשעבר קפטן ברזיל, מחמיא לבן ארצו אבל מסייג: אין לו אופי. רוברטו קרלוס מנסה לשכנע את ניימאר לעבור לריאל מדריד, בברזיל שוב זועמים על הזלזול שלו בהוראות הקורונה

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

קאפו, קפטן נבחרת ברזיל לשעבר ואלוף העולם עם הסלסאו, טוען שבן ארצו ניימאר הוא השחקן הכי טכני בעולם, ושבתחום הזה הוא טוב יותר אפילו מליאו מסי. לדברי קאפו, "מבחינה טכנית, ניימאר הוא עדיין השחקן הכי טוב בעולם. כיום, מבחינה טכנית, אף אחד לא משתווה לניימאר. גם לא מסי, למרות שאני מעריץ גדול שלו. אבל גם הוא לא משתווה אליו מבחינת איכות טכנית".

עם זאת, קאפו מודה שיש תחומים שניימאר צריך לעבוד עליהם, כמו מנהיגות. "כיום אני לא רואה שלנבחרת ברזיל יש מנהיג", אמר קאפו, "היום אני לא רואה שיש מישהו בנבחרת שאומר לניימאר 'הו, אל תעשה את זה', או 'תעשה ככה'. אין אף אחד כזה! נתנו לניימאר את האחריות, אבל זה לא האופי שלו. זה לא שהוא לא רוצה, הוא פשוט לא כזה".

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר, שחקן נבחרת אגנטינה ליאונל מסי. GettyImages
קאפו אמר. ניימאר מול מסי/GettyImages

רוברטו קרלוס, ברזילאי נוסף, ממליץ לניימאר לעזוב לריאל מדריד. "אם זה היה תלוי בי, ניימאר היה עובר לריאל כבר מזמן, אבל החיים זה לא כמו שאתה רוצה", אמר קרלוס, שחקן העבר של הבלאנקוס, שזכה עמה שלוש פעמים בליגת האלופות ב-11 שנותיו במועדון, "השחקנים הגדולים האלה תמיד חייבים לשחק עבור המועדונים הגדולים בעולם. ריאל מדריד כיום היא חלום של כל שחקן. אתה רוצה לזכות בליגת האלופות? בוא לריאל מדריד".

עוד בוואלה!

רשימת הכדורגלנים המרוויחים: ליאו מסי בפסגה עם 131 מיליון יורו בשנה

לכתבה המלאה
ניימאר מצולם עם חברים בזמן משבר הקורונה. חשבון האינסטגרם של ניימאר, אתר רשמי
מבלה עם חברים/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ניימאר
ניימאר מצולם עם חברים בזמן משבר הקורונה. חשבון האינסטגרם של ניימאר, אתר רשמי
ולא שומר מרחק. ניימאר בקורונה/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ניימאר

בינתיים בברזיל: ביקורת על ניימאר שממשיך להפר את חוקי הסגר על רקע משבר הקורונה. אחרי שנראה בקניון בברזיל בזמן שאמור היה להיות בבידוד, הלילה הוא העלה תמונות שלו משחק כדורגל עם חבריו, לא שומר מהם מרחק ומצטלם צמוד אליהם, בניגוד להוראות להישאר בבית ולהימנע ממפגשים חברתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully