וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר בורדו ריגש את צרפת: "בן משפחתי מת, חברי הטוב ביותר אושפז"

יאסין עדלי שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בצרפת, עלה לכותרות: "הנגיף שינה את חיי. זה זמן בו האנושות צריכה להתאחד"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

יאסין עדלי עלה ביממה האחרונה לכותרות מסיבות שהוא לא הורגל אליהן. שחקנה בן ה-19 של בורדו נחשב לאחד הכשרונות הגדולים בליגה הצרפתית ולפני שנתיים - כשעוד השתייך לפריס סן ז'רמן - ניהל מגעים עם ברצלונה, אבל כעת זהו עידן הקורונה.

עדלי פרסם סרטון וידאו שזכה לתהודה בכל כלי התקשורת בצרפת ובו סיפר: "וירוס הקורונה השפיע עליי ושינה את חיי ולכן היום אני פונה אליכם. שלשום החבר הכי טוב שלי אושפז בטיפול נמרץ אחרי שחלה בנגיף ואתמול אחד מבני משפחתי מת. לכן אני פונה אליכם ומבקש ממכם להישאר בבתים. זה לא עונש, זו הזדמנות".

שחקן בורדו, יאסין עדלי, מול שחקן פריס סן ז'רמן, מרקיניוס. GettyImages
עדלי משמאל, נגד האקסית פריס סן ז'רמן/GettyImages

הקשר שיחק בכל נבחרות הנערים והנוער של צרפת ואף הבריק ב-0:3 של הנבחרת U19 על ישראל במוקדמות אליפות אירופה לפני שנה בדיוק, עם שער ושני בישולים. בורדו רכשה אותו מפריס סן ז'רמן תמורת 5.5 מיליון יורו לפני כ-14 חודשים והעונה הוא שותף ב-21 משחקי ליגה וכבש 3 שערים.

"זו הזדמנות לעצור את ההדבקה לקראת התקופה הכי גרועה שעדיין לא הגיעה ועומדת בפתח", המשיך עדלי, "זו גם הזדמנות לפתוח את עצמנו לעולם מסביבנו. התקופה הזו מראה לנו שלא משנה מה צבע העור שלנו, לא משנה מה המעמד שלנו, כל האנושות נמצאת באותו מקום. בואו נשים את המחלוקות בצד ונתאחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully