וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב גיבשו עמדתם ומחכים להסכמת גולדהאר

27.3.2020 / 13:58

המגעים בנוגע לקיצוץ מתקדמים וינועו סביב 35 אחוז. שחקנים בקבוצה: "בתקופה כזו גאווה להיות חלק ממכבי תל אביב. רואים איזה בלגן יש בקבוצות אחרות ששולחות שחקנים ללשכת התעסוקה"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

שחקני מכבי תל אביב סיימו לגבש את ההצעה שלהם לקיצוץ והיא הוגשה לבעלים של הקבוצה, מיטש גולדהאר, שנמצא בקנדה. ההצעה היא אל מול הקווים הכלליים שהגיש אתמול המועדון לשחקנים ובבסיסה קיצוץ מעט שונה לכל שחקן ביחס לאופן שבו מחושב החוזה שלו. בכל מקרה כל הקיצוצים הם סביב 35 אחוז, מי יותר ומי מעט פחות.

כזכור בתחילת העונה הקודמת עברה מכבי תל אביב למתכונת חדשה של חוזים עם תשומת לב הרבה יותר גדולה לממד ההצלחה, המיקום בטבלה וכמות הניצחונות. חלק מהשחקנים חתום על חוזים מהסוג הישן וחלק, בעיקר הצעירים יותר, חתום על החוזים החדשים.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
"מנהלים את המו"מ ברוח טובה". שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

בכל אופן מדברים במכבי תל אביב עם השחקנים על קיצוץ רק לשלושת חודשי המשכורות שנותרו לסוף העונה הזו וזו אגב אחת הסיבות בעטיין שחקני הפועל באר שבע מתנגדים לקיצוץ גם לעונה הבאה, שכן במכבי תל אביב עוד לא מבקשים זאת והם היו רוצים שגם בבאר שבע יימנעו מכך.

"אנחנו מנהלים את הכל מול ההנהלה ברוח טובה ובנכונות גדולה לסכם את הקיצוץ ברוח חיובית", אמר הבוקר שחקן במכבי תל אביב. שחקן אחר הוסיף: "בתקופה כזו אני עוד יותר גאה להיות חלק ממכבי תל אביב. אנחנו רואים מה קורה בחוץ ואיזה בלגן יש בקבוצות אחרות ששולחות שחקנים ללשכת התעסוקה. נמצא את הדרך לסגור עם הבעלים את מתווה הקיצוץ על הצד הטוב ביותר וכמו תמיד אנחנו רוצים לעשות את זה בשקט".

יש להדגיש שלא כל השחקנים במכבי תל אביב חתומים גם לעונה הבאה ויש ביניהם כאלה שהיו רוצים עכשיו לסגור על הארכת חוזה במקביל להסכמה לקיצוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully