וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב את ריאל מדריד? יובנטוס מציעה למרסלו חוזה לארבע שנים

הבלאנקוס מוכנים למכור את המגן השמאלי אחרי 13 שנה בברנבאו. נציג של האיטלקים היה אמור להיפגש איתו לפני משבר הקורונה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

ב"מארקה" המדרידאי מדווחים הבוקר (שישי) שיובנטוס מעוניינת במרסלו ומוכנה להציע לו חוזה לארבע שנים. לברזילאי יש הסכם בריאל מדריד עד קיץ 2022, אבל לאור היכולת הבינונית שלו בתקופה האחרונה, נראה שהבלאנקוס יסכימו למכור אותו תמורת סכום לא גבוה במיוחד.

מרסלו היה אחד מהחברים הקרובים ביותר של כריסטיאנו רונאלדו בתקופה המשותפץ שלהם בבירת ספרד ומאז שהפורטוגלי עזב לטורינו, שמו של הברזילאי עלה כמועמד ליובנטוס שוב ושוב. כעת מספרים במדריד שהאופציה הזו עלתה שוב ושהיא ריאלית מתמיד.

לפני פרוץ משבר הקורונה ועצירת הליגות, נציג של יובנטוס היה אמור להמריא למדריד כדי להיפגש עם מרסלו, להתרשם מהאישיות שלו ולדון בכמה פרטי חוזה בסיסיים. המשבר שהביא להפסקת הפעילות ברחבי אירופה ופגע קשות באיטליה וספרד, הציב הרבה סימני שאלה מעל עתיד הכדורגל ביבשת הישנה.

מרסלו (מימין) עם כריסטיאנו רונאלדו שחקני ריאל מדריד. רויטרס
איחוד בטורינו? מרסלו ורונאלדו/רויטרס

מרסלו בן ה-31 משחק בריאל מדריד מאז 2007 והוא מעולם לא שיחק בקבוצה אחרת באירופה. הוא לבש את המדים הלבנים 505 פעמים בכל המסגרות וזכה עם הקבוצה בארבע אליפויות, ארבעה גביעי ליגת האלופות, שני גביעי ספרד ותארים נוספים.

בשנה וחצי האחרונות חל פיחות במעמדו ובתקשורת במדריד מבקרים את היכולת שלו באופן קבוע. העונה הוא שותף ב-11 משחקי ליגה בלבד וב-19 משחקים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully