וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיובן: "נחזור לשחק בלי קהל". לברון: "לא יכול לדמיין דבר כזה"

הבעלים של דאלאס אופטימי: "נחזור בלי אוהדים. אחר כך אפשר למדוד חום בכניסה". לברון: "לא נותן יותר היי-פייב עד סוף חיי"

צילום: רויטרס

עתיד עונת ה-NBA עדיין לוט בערפל, אבל כשעל הפרק עומד הפסד כספי חסר תקדים, כולם מקווים שהיא תשוב במהרה - גם אם היישר למשחקי הפלייאוף. בינתיים נגיף הקורונה עושה שמות בארה"ב ומספר הנדבקים והקורבנות מתעצם כל העת. אז מה עושים?

"לא קשה להשתמש במדחום דיגיטלי כדי למדוד חום לכל אוהד שיגיע למשחק", אמר הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן, בראיון ל-NBC, "אנחנו חייבים להיות זהירים, בעיקר לאור העובדה שאנחנו רוצים להחזיר את הליגה לפעילות. בהתחלה נשחק בלי קהל ותוך כדי נחשוב על פיתרון כדי למלא את האולמות, למשל מדידת חום".

קיובן גם הציב תאריך יעד: "אנחנו מקווים שבאמצע מאי נחזור לנורמליות והליגה תשוב לפעילות מלאה. אולי זה יהיה בלי קהל, אבל זה עדיין חשוב כי לספורט יש המון משמעות. אנשים רוצים משהו לחכות לו, משהו שירגש אותם... לאף אחד אין מידע מדויק, אבל משיחות שערכתי עם אנשים, הייתי אומר שנחזור עד ה-1 ביוני, עם דגש על תאריך מוקדם יותר".

מארק קיובן, בעלי דאלאס מאבריקס. AP
הפסד כספי עצום עומד על הפרק. קיובן/AP

לברון ג'יימס דיבר הלילה בפודקאסט של ריצ'רד ג'פרסון וצ'נינג פריי והתייחס לאפשרות לשחק בלי קהל: "מהו עולם הספורט בלי אוהדים? אין התרגשות, אין בכי, אין שמחה. הקהל הוא מה שמוציא את התחרותיות מהספורטאים. לצאת למשחק באווירה עוינת... זה מה שגורם לך לרצות לצאת לשם ולבעוט לאוהדים בתחת... אני פשוט לא יכול לדמיין אירוע ספורטיבי בלי קהל. זה פשוט מוזר".

כוכב לוס אנג'לס לייקרס גם הוסיף בצחוק: "אני לא הולך לתת היי-פייב לאף אחד בשארית חיי בגלל השיט הזה. הקורונה שיט הזה? נגמר העניין של היי-פייב. חכו ותראו אותי אחרי שהליגה תחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully