וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות מצטרפת לבקשה: לדחות את סיום העונה ל-31 ביולי

26.3.2020 / 8:10

עונת הכדורגל אמורה הייתה להסתיים במאי, בגלל הקורונה תאריך הסיום נדחה ליוני, כעת ההתאחדויות באירופה מבקשות דחייה נוספת - דבר שיביא לשינוי גדול בלו"ז של השנה הבאה

בנימין נתניהו בהצהרה על הקורונה/לע"מ

התאחדויות הכדורגל במספר מדינות באירופה ובתוכן גם ההתאחדות לכדורגל בישראל, כבר פועלות מול אופ"א כדי לדחות את המועד הרשמי של סיום העונה ל-31 ביולי.

כזכור העונה הזו הייתה אמורה להסתיים בכל הליגות באירופה ובתוכן בישראל עד ה-23 במאי. לאור משבר הקורונה הוחלט לדחות את היורו בשנה ובהתאם לזאת נדחה גם מועד סיום העונה ל-30 ביוני. כעת מבינים במדינות השונות ובתוכן בישראל, כי גם ה-30 ביוני הוא תאריך אופטימי מדי וכי כרגע כלל לא נראית באופק חזרה לאימונים במדינות אירופה.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה לפני ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. לילך וייס רוזנברג
עוד לא יודעים מתי הכל יתחיל, בטח שלא ייגמר. ליגת העל/לילך וייס רוזנברג

עבור רבים בהתאחדויות השונות תאריך סיום של 30 ביוני כבר מתחיל להיות לא ריאלי, כך שכדי שניתן יהיה לחזור ולשחק כדורגל ולסיים את העונה בשלב כלשהו בחודשים הקרובים, מבקשות ההתאחדויות השונות מאופ"א לדחות את מועד סיום הליגות ל-31 ביולי, מה שיאפשר הזזה של כל התאריכים, הן של פתיחת האימונים והן של פתיחות הליגות, לתאריך מאוחר יותר. בהתאחדויות השונות באירופה ובתוכן בישראל עדיין רווחת הדעה שצריך לעשות הכל על מנת לסיים את עונת הכדורגל על מגרשי הדשא.

הדבר כמובן יוביל לשינויים גדולים מאוד בלוחות הזמנים של העונה הבאה, ועל פי דיווחים שונים, פיפ"א כבר מתכננת שינויים גדולים בכל הנוגע למועדי חלון ההעברות, ואף הועלתה הצעה שהחלון הקרוב יישאר פתוח עד לחודש ינואר על מנת להזרים כספים בענף ולאפשר לקבוצות להשתקם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully