וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה תציע לאינטר חמישה שחקנים עבור לאוטרו מרטינס"

על רקע המשבר: אלופת ספרד מוכנה לשחרר לא מעט שחקנים על מנת להוריד מהמחיר של החלוץ הארגנטינאי. על הפרק: וידאל, ארתור וסמדו. וגם: הקיצוץ והמתח בחדר ההלבשה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

ברצלונה מוכנה להציע חמישה שחקנים לאינטר על מנת להשלים את העסקה שבמסגרתה לאוטרו מרטינס יעבור לאלופת ספרד בחלון ההעברות הקרוב. אלופת ספרד מוכנה לשחרר לא מעט שחקנים על מנת להוריד מהמחיר של החלוץ הארגנטינאי, במיוחד לנוכח המצורה הכלכלית בעקבות משבר הקורונה.

גם ב"קוריירה דלו ספורט", גם ב"קאלצ'יומרקאטו" וגם ב"ספורט" הקטלאני טוענים שברצלונה תנסה במסגרת העסקה להרוויח משני כיוונים: גם להיפטר מהחוזים של שחקנים, גם להביא את החלוץ, וגם להוזיל בעלויות שלו. בין השחקנים שהוזכרו כמועמדים לעבור הם ארתורו וידאל, ארתור, ז'אן קלר טודיבו, קרלס אלנייה ונלסון סמדו.

רומלו לוקאקו עם לאוטרו מרטינס שחקני אינטר. רויטרס
צפוי קיץ דרמטי. מרטינס/רויטרס

ברצלונה מעוניינת במרטינס כבר תקופה ארוכה, והיא רואה בו כיורש של לואיס סוארס. על פי מספר דיווחים באיטליה ובספרד, הארגנטינאי כבר סיכם את כל תנאיו בבארסה, אבל טרם הושג סיכום על שחרורו. אינטר, מנגד, לכאורה עד עכשיו התעקשה שאם הוא יימכר זה יהיה רק במחיר שנקוב בסעיף השחרור שלו - כ-115 מיליון יורו. בארסה תקווה שהשחקנים שהיא מציעה תפתה את אינטר להשלים את העסקה, במיוחד לאור הרצון הגדול של המאמן האיטלקי אנטוניו קונטה לצרף את וידאל בחלון האחרון בינואר.

יש לציין כי וידאל, ארתור וסמדו הם שחקני הרכב בכירים בבארסה, בעוד טודיבו ואלניה הושאלו. המהלך הזה של בארסה עשוי להצטרף למה שמסתמן כקיץ דרמטי (או מתי שלא יהיה חלון ההעברות), כשעל פי דיווחים הקבוצה עשויה למכור גם שחקנים כמו אנטואן גריזמן, איוון ראקיטיץ', סמואל אומטיטי והמצטרף הטרי מרטין ברייתווייט.

* עוד בברצלונה: ההנהלה מנסה לעבוד עם השחקנים על הסכם שבמסגרתו יקוצצו להם 70 אחוז מהמשכורת לאורך המשבר. מדובר בפגיעה שמוערכת בבין 5 ל-10 אחוזים מהשכר השנתי. לא כל השחקנים מסכימים, דבר שיוצר חוסר הסכמה בחדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully