וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן אטאלנטה מעיד מאזור האסון: "כל היום שומעים אמבולנסים ברחובות"

לנארט צ'יבורה הגרמני הגיע לקבוצה מברגמו בינואר, וחווה את המשבר: "אתה חייב להיזהר לא להיכנס לדיכאון וכל הזמן צריך להעסיק את עצמך"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

כשלנארט צ'יבורה נרכש על ידי אטאלנטה בינואר, הוא בוודאי לא חלם שכמה שבועות לאחר מכן החיים בברגמו יהפכו לסיוט ובראיון לתקשורת הגרמנית הוא יספר ש"שומעים את הסירנות של האמבולנסים כל הזמן, שוב ושוב ושוב".

המגן השמאלי בן ה-20 שיחק שלוש שנים במחלקת הנוער של שאלקה, לפני שעבר להראקלס לפני שנתיים, תמורת 250 אלף יורו. בינואר האחרון אטאלנטה שילמה להולנדים 4.5 מיליון יורו וצ'יבורה עשה מעבר זהה לזה של בן ארצו רובין גוזנס, שמשחק באותה עמדה. גוזנס נרכש מאותה הראקלס תמורת 900 אלף יורו בקיץ 2017 וצפוי להימכר בחלון ההעברות הבא תמורת כ-20 מיליון.

לנארט צ'יבורה במדי הראקלס. GettyImages
"בגרמניה לא יותר טוב". צ'יבורה/GettyImages

צ'יבורה עדיין לא שיחק במדי אטאלנטה, אבל ברגמו היא אחד ממוקדי ההדבקה בקורונה הגדולים בעולם, מה שהפך אותו למרואיין מבוקש במולדתו. אתמול רופאים באיטליה אף הגדירו את המשחק בין הנראזורי לוולנסיה בשמינית גמר ליגת האלופות כ"פצצה ביולוגית" והעריכו שייתכן שנדבקו בו כ-40 אלף צופים.

צ'יבורה מתגורר לבדו בברגמו והוא סיפר: "המצב מאוד מוזר, אתה חייב להיזהר לא להיכנס לדיכאון. אני כל הזמן מחפש תעסוקה ומתאמן הרבה. התחלתי ללמוד איטלקית עוד לפני המשבר ועכשיו הגברתי את הקצב. המשפחה שלי מאוד דואגת, אבל גם בגרמניה המצב מסוכן. אני מאוד דואג לסבא שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully