וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "אעבוד על מתווה לפיו בעלי השכר הנמוך ייפגעו כמה שפחות"

25.3.2020 / 21:04

הבעלים של בית"ר ירושלים ערך שיחה אונליין עם כל עובדי המועדון, החמיא להם על ההתגייסות והוסיף: "זה משבר שאף אחד לא יודע איך ייגמר". גם אנשי הצוות המקצועי יתבקשו לקצץ

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, ערך הערב (רביעי) שיחת אונליין עם כל עובדי המועדון. חוגג אמר להם כי בניגוד למועדונים אחרים, הוא גאה בכולם על ההתגייסות והמוכנות להתמודד עם המשבר הכלכלי ובטוח שיימצאו פתרונות והצדדים יהיו הוגנים אחד עם השני.

בנוסף, הבעלים הבהיר לעובדים כי "יחד עם ראשי המועדון אעבוד על מתווה בו המשתכרים הבכירים במועדון יספגו קיצוץ גדול יותר על מנת שבעלי השכר הנמוך ייפגעו כמה שפחות". חוגג גם שטח בפני כולם את המצב הכלכלי בליגת העל והבהיר לכולם: "זה משבר שאף אחד עוד לא יודע איך ייגמר, אך ביחד נתמודד איתו".

לאחר השיחה שוחח הבעלים בנפרד עם הקפטנים והציע להם מסלול קיצוץ נוסף שנולד לאחר שהשחקנים הבכירים ביקשו להתחשב בשחקנים בעלי המשכורות הנמוכה במתווה החדש: כל מי שמרוויח 10.000 שקל נטו לא ייפגע וכל מי שמרוויח מעל הסכום, יקוצצו ממשכורתו 30 אחוז על ההפרש. הקיצוץ ייכנס לתוקף החל ממשכורת מרץ ויימשך כל עוד שתהיה השפעה של משבר הקורונה. המתווה החדש יחול על כל השחקנים, צוות מקצועי, הנהלה ועובדי המועדון. ראוי לציין שלשחקנים ניתנה האופציה לבחור בין שני מסלולי הקיצוץ והם בחרו בהצעה החדשה.

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
משתף את העובדים בתהליך קבלת ההחלטות. חוגג/ברני ארדוב

כזכור, בבית"ר סיכמו עם נציגי השחקנים כי יקצצו 20 אחוז משכרם עבור חודשים מרץ, אפריל ויוני, אולם כעת גם זה עלול להשתנות. במועדון מכינים תכנית גם למקרה שהליגה לא תחזור לפעילות, מה שיצריך התגייסות גדולה יותר והגדלת הקיצוץ מעבר ל-20 אחוזים. ההחלטות הסופיות יתקבלו עם החזרה מהבידוד של אלי אוחנה, מוני ברוש וחיים נבון, והשיחות עם נציגי השחקנים.

במועדון רוצים לפגוע כמה שפחות בבעלי השכר הנמוך ואלה המשתכרים סביב הממוצע במשק ושוקלים מתווה לפיו אלה שמרוויחים עד 10-12 אלף שקל ברוטו בחודש לא ייפגעו כלל. כך או כך, כל קיצוץ עליו יוחלט יגיע גם לשדרת ההנהלה והצוות המקצועי, ביניהם אוחנה, ברוש, יוסי בניון ורוני לוי. "יהיו שיחות, נהיה הגונים עם השחקנים והעובדים והם יהיו הגונים איתנו. היחסים הם כאלה ששני הצדדים מבינים אחד את השני", אמר אמש (שלישי) גורם במועדון.

בקבוצה לא יכולים כרגע לעבוד על תכנית קיצוץ לעונה הבאה עד שלא יתברר עתיד הכדורגל, והאם הליגה תתחדש בחודשים הקרובים. במועדון שיבחו את דבריו של עידן ורד אתמול בראיון לוואלה! ספורט וההבנה שגילה למצב, ואף אמרו: "עידן מבין את המצב ואת המציאות של העולם בכלל והכדורגל בפרט, גאים שיש לנו שחקנים כאלה אצלנו. הבכירים מההתחלה רצו ללכת בעצמם לקראת אלה המרווחים שכר נמוך, נעשה הכל כדי להיות הוגנים עם כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully