וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הקורונה לא תעצור אותו: ג'אנלואיג'י בופון יאריך חוזה ביובנטוס

השוער האגדי כבר בן 42, אבל לא חושב על פרישה. על פי "טוטוספורט", שני הצדדים סיכמו על המשך ההתקשרות עד קיץ 2021. יגשים את חלום ליגת האלופות?

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

הליגה האיטלקית אמנם מושבתת כמו כמעט כל הכדורגל העולמי בגלל התפשטות נגיף הקורונה, אבל שחקנים רבים כבר חושבים על העונה הבאה, וביניהם ג'אנלואיג'י בופון. ולמרות הצהרות קודמות ודיווחים שהופיעו בשנה האחרונה, נראה כי הוא לא מתכוון לפרוש גם בקיץ הקרוב. על פי "טוטוספורט", השוער בן ה-42 יאריך בקרוב את חוזהו ביובנטוס, מה שישאיר אותו במועדון עד יוני 2021. לפחות.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
לא רוצה לתלות את הכפפות. ג'אנלואיג'י בופון/GettyImages

בופון, שעזב את הגברת הזקנה לטובת עונה אחת בפריס סן ז'רמן הצרפתית וחזר בקיץ כשוער שני, אהוד מאוד על חבריו לקבוצה וגם על ראשי המועדון שרואים בו מנהיג ודמות מרכזית בחדר ההלבשה. לכן, שני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות ונראה כי חתימה היא רק עניין של זמן.

השוער האגדי, אלוף העולם עם נבחרת איטליה ב-2006 ושיאן ההופעות של האזורי בכל הזמנים, רשם העונה 11 הופעות בכל המסגרות (שבע מהן בליגה) ושמר על שער נקי שלוש פעמים לצד תשע ספיגות, כשהוא מחפה על השוער הראשון וויצ'ך שצ'סני. בופון נרכש על ידי יובנטוס ב-2001 מפארמה תמורת 52 מיליון יורו וזכה עם הקבוצה בתשע אליפויות וחמישה גביעים, עד הפרידה הקצרה ב-2018. החלום שלו היה ונותר זכייה ראשונה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully