וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה הפסיקה את אימון נבחרת ההתעמלות האמנותית בגלל התקהלות, קנס גדול נמנע

23.3.2020 / 21:20

שוטרים עצרו את אימון הנבחרת ורצו לקנוס כל מתעמלת ב-5000 שקל, המאמנת אירה ויגדורצ'יק הצליחה למנוע את הדוחות וחשפה: המתעמלות מנותקות לגמרי מן העולם החיצון

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

אירה ויגדורצ'יק, מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית, כבר צלחה לא מעט אתגרים בחייה, אבל מה שקרה לה הבוקר (שני) היה חסר תקדים מבחינתה: שוטרים עצרו את האימון בטענה שמדובר בהתקהלות, ורצו לקנוס את בנות הנבחרת.

בימים אלה הנבחרת של ויגדורצ'יק ממשיכה להתאמן בהיכל טוטו בחולון למשחקים האולימפיים בטוקיו, ובאיגוד ההתעמלות טוענים כי ניתנו להם כל ההיתרים ממשרד הבריאות, משרד הספורט והוועד האולימפי - וזאת מאחר שמדובר בספורט אישי ולא קבוצתי, ומותר להם להתאמן בהיקף של עד עשרה אנשים יחד באולם בעת ובעונה אחת.

נבחרת ההתעמלות האמנותית של ישראל לצד אירה ויגדורצ'יק. באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל, אתר רשמי
מתאמנות כאילו האולימפיאדה בעינה. הנבחרת/אתר רשמי, באדיבות איגוד ההתעמלות בישראל

הבנות מחלקות את יום האימונים לכמה מוקדים, והבוקר נפתח באימון כושר עם מאמן הכושר של הנבחרת. אחרי שהחליט להוציא את הבנות לריצה מחוץ להיכל טוטו בחולון, בדיוק במקום נכחו שוטרי משטרת ישראל, שעצרו את האימון בטענה להתקהלות רבת משתתפים, ועמדו על כך שכל מתעמלת תקבל דו"ח בגובה של 5,000 שקל. ויגדורצ'יק לא נכחה במקום, מכיוון שהחלק שלה ביום האימונים נקבע לשעות הערב. כמו כן, היא נעדרת קבוע מהאימונים שבהם היא לא מאמנת, כדי שלא יהיו נוכחים יותר מעשרה אנשים.

הערב סיפרה ויגדורצ'יק על האירוע: "קבלתי טלפון שרוצים לקנוס את הבנות כל אחת ב-5,000 שקל. מיד התחלתי בטלפונים למנהל האולם, למנכ"לית האיגוד, למנכ"ל הוועד האולימפי, ובסוף הגעתי עד למפקד המחוז, שהבין שניתן לנו האישור להתאמן. כי מה לעשות, זה מה שקבעו במשרד הבריאות ובמשרד הספורט. אחרי הסברים רבים הוא הסכים לבטל את הדו"ח".

כשנשאלה האם היא עוטה עליה מסיכה באימון ולא חוששת להידבק, ענתה ויגדורצ'יק: "אנחנו צפינו את האירוע הזה כבר לפני שלושה שבועות וחצי והחלטנו לא לקחת סיכון ולבודד את הבנות מכל העולם. כבר יותר משלושה שבועות הן חיות בבית מלון, ומשם הן מגיעות לאולם להתאמן, ומשם בחזרה למלון. אין להן קשר עם המשפחות, עם הבתים, עם העולם, למעט האימונים - וכל זאת מתוך מטרה להביא את הגאווה לישראל ולזכות במדליה בטוקיו".

אבל ברור שלא תהיה אולימפיאדה? "קודם כל עדיין אין החלטה רשמית. חוץ מזה, מתישהו כן תהיה אולימפיאדה, ואני רוצה שהבנות יהיו הכי טובות. אני לא פוחדת מהקורונה, אלא מלא להצליח באולימפיאדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully