וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איאן קינסלר קיבל דרכון ויצטרף לנבחרת ישראל בבייסבול

קינסלר, שנבחר ארבע פעמים לאולסטאר, הוא הנציג הבכיר של הנבחרת, שתתחרה במשחקי טוקיו אם וכאשר אלה יתקיימו. כבר לפני עשור אמר לוואלה! ספורט: "אשמח לשחק בנבחרת ישראל"

מצטרף חדש לנבחרת הבייסבול של ישראל: איאן קינסלר, השחקן הבכיר ביותר שהגיע לנבחרת אי פעם. קינסלר (37) פרש ממשחק פעיל לפני מספר חודשים לאחר ששיחק לאורך 14 שנים בליגה הבכירה בארה"ב עבור חמש קבוצות שונות ונכנס ארבע פעמים לאולסטאר. הוא שיחק בשלוש סדרות גמר וזכה באליפות בשנת 2018 עם בוסטון רד סוקס. קינסלר, שחקן הבסיס השני, החל את הקריירה בטקסס ריינג'רס והיה שותף לשלוש העפלות לפלייאוף, לרבות וורלד סיריס ב-2010 וב-2011. הוא היה מועמד לתואר שחקן השנה (MVP) במהלך ארבע עונות בהן שיחק והיה כוכב הגנתי לאורך הקריירה שלו ואף נבחר לקבוצת ההגנה של השנה בשנים 2016 ו-2018.

איאן קינסלר. איגוד הבייסבול, אתר רשמי
מוכן להצטרפות. קינסלר/אתר רשמי, איגוד הבייסבול

קינסלר הופיע במשחקי האולסטאר של הליגה (2008, 2010, 2012) במדי הריינג'רס. הוא עבר ב-2013 לדטרויט טייגרס, שם שיחק ארבע עונות, ובשנת 2014 שוב נבחר לסגל האולסטאר. בסיום הקריירה שיחק קינסלר חצי עונה בלוס אנג'לס איינג'לס בבוסטון רד סוקס וכן עונה מלאה בסן דייגו פאדר לפני שתלה את המחבט.

קינסלר פרש ממשחק פעיל בליגה הבכירה בארה"ב כאחד מהשחקנים היהודים המעוטרים ביותר. הוא דורג ראשון במספר גניבות (243), שני במספר חבטות מוצלחות (1,999) ודאבלס (416) ורביעי במספר ההומראנס (257) והכנסת רצים (909).

"כל אתלט חולם לשחק באולימפיאדה ואני מאושר על ההזדמנות לעשות זאת עבור נבחרת ישראל", אמר קינסלר. "ללבוש את צבעי הכחול-לבן של מדינת ישראל הוא רגע מרגש עבורי, הרבה מעבר לספורט. היכולת לייצג את המדינה ואת השורשים שלי הם דבר משמעותי עבורי. אני לא יכול לחכות לתחילת המשחקים".

נבחרת הבייסבול של ישראל ממשיכה בהכנותיה לאולימפיאדה ובקשר רציף עם הועד האולימפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully