וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשון בעידן שאחרי בריידי: ניו אינגלנד החזירה את בריאן הוייר

לאחר שאיבדה את בריידי לטמפה ביי, ניו אינגלנד החזירה את בריאן הוייר לקדנציה שלישית במועדון ותמשיך לחפש קוורטרבק פותח. וגם: הייאוש של בריידי שהביא לעזיבה

טום בריידי כבר לובש את המדים האדומים של טמפה ביי באקנירס, וניו אינגלנד פטריוטס החתימה את הקוורטרבק הראשון מאז לכתו. הפטריוטס החזירו הלילה (בין ראשון לשני) את בריאן הוייר, שחתם על חוזה של מיליון דולר לעונה הקרובה.

טום בריידי עם בריאן הוייר וביל בליצ'יק. AP
בין שני אלה, השמאלי ישחק השנה בפטריוטס. הוייר ובריידי/AP

לאחר ששוחרר מאינדיאנפוליס, זו תהיה הקדנציה השלישית של הוייר, 34, במועדון בו החל את דרכו המקצוענית ב-2009. סביר להניח שהוא לא יהיה הקוורטרבק הראשון בקבוצה. ניו אינגלנד החתימה גם את הליינבקר ברנדון קופלנד.

בכתבת תחקיר של סת' וויקרשאם ב-ESPN, נחשף עוד טפח ביחסים העכורים בין בריידי לבליצ'יק, שהובילו לסיום דרכו של הקוורטרבק במועדון. "בריידי נפגש עם בליצ'יק וזה נגמר בפיצוץ. כשנפגש עם רוברט קראפט הוא קיבל מסרים כפולים", כתב וויקרשאם.

נקודת שבירה נוספת, כותב וויקרשאם, הייתה השחרור של אנטוניו בראון. כשהתופס הגיע לפטריוטס חזר הניצוץ לעיניים של בריידי, שאיבד את רוב גרונקובסקי שפרש. "הוא היה בתחושה של 'למה אני מתאמץ בכלל?' ובמהלך העונה, כשהפטריוטס עדיין היו נקיים מהפסדים, אמר ל-NBC שהוא "הקוורטרבק הכי אומלל שהיה במאזן 0:8".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully