וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיחה מחרידה שתוביל למאסר? הטניסאי טען: "אחותי חלתה בקורונה ומדביקה אחרים"

ז'ואאו סוזה, שהושעה לכל החיים בגלל הטיית תוצאות, עורר סערה בברזיל עם סרטון שקרי. לאחר מכן התנצל: "זו הייתה בדיחה רעה". בעיר שלו מתו ארבעה בני אדם בגלל הנגיף

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

ז'ואאו סוזה, הטניסאי הברזילאי שדורג בשיאו במקום ה-69 בעולם ולפני כחודשיים הושעה לכל החיים בעקבות הטיית תוצאות, הצליח להסתבך פעם נוספת ועלול להיעצר בגלל בדיחת קורונה איומה.

סוזה בן ה-31 עלה אתמול (שבת) לשידור חי באינסטגרם שלו יחד עם אחותו ואמר: "אחותי חלתה בקורונה ובוודאות הדביקה כמה אנשים במוג'י דאס קרוזס. מריה קלרה, המדינה במצב חירום בגלל אישה מטורפת כמוך". האחות ענתה בעודה מעשנת: "אני הבאתי את הקורונה למוג'י, מצטערת חברים. עכשיו אני בסדר, אני לא בבידוד".

סוזה מחק לאחר מכן את הסרטון ופרסום התנצלות ("זו הייתה בדיחה בטעם רע, לא חלינו בקורונה ולא העברנו את הווירוס לאף אחד") אבל הרעש כבר נוצר והסרטון עורר תגובות נזעמות ברחבי ברזיל שהובילו לכך שהרשויות פתחו בחקירה נגד השניים, והם עוד עשויים למצוא עצמם מאחורי סורג ובריח. במוג'י היו ארבעה מקרי מוות בגלל הנגיף ששינה את העולם, כולל תינוק בן שלושה חודשים.

סוזה, כאמור, לא יכול לשחק יותר טניס. הוא הושעה כבר בתחילת מרץ 2019 ומאז לא נטל חלק פעיל בסבב, כשבינואר הוחלט על הרחקתו לצמיתות.

החקירה של ועדת היושרה חשפה שבין 2019-2015 סוזה היה מעורב בהטיית תוצאות בטורנירים מסבב הצ'לנג'ר והפיוצ'ר בברזיל, מקסיקו, ארצות הברית וצ'כיה. הטניסאי גם נמצא אשם בהטיית תוצאות ובכך שלא דיווח על פניות שנעשו אליו כדי להטות תוצאות ועל כך שלא שיתף פעולה עם החקירה - כולל העלמת ראיות - ושידל שחקנים אחרים לא לעשות את מיטב המאמצים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully