וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאמן יחיד בצל הקורונה: כך עובר אליסון את תקופת השיקום מהפציעה בליברפול

השוער הברזילאי מגיע למתחם האימונים ועובד עם הפיזיותרפיסט ומאמן השוערים: "המקרה שלי שונה כי אני מתאושש מפציעה, אין לי קשר עם החברים"

AP

בווידאו: אוהדי פריס סן ז'רמן לפני המשחק מול בורוסיה דורטמונד

בזמן שרוב שחקני הכדורגל באירופה מושבתים לחלוטין מפעילות ולא יכולים אפילו להתאמן בגלל משבר הקורונה העולמי, השוער אליסון מגיע לאימונים אישיים במתחם של ליברפול וחוזר בהדרגה מהפציעה שמנעה ממנו להשתתף במשחקים האחרונים של מוליכת הפרמיירליג, כולל בהדחה מליגת האלופות בידי אתלטיקו מדריד.

אליסון שוער ליברפול. רויטרס
יכול להגיע למתחם, בניגוד לחבריו. אליסון/רויטרס

בחשבון האינסטגרם שלו הסביר השוער הברזילאי שהוא ממשיך להתאמן על פי ההנחיות והמגבלות הקיימות כרגע. "ההוראות מהמועדון ברורות - כולם צריכים להישאר בבית", אמר השוער. "המקרה שלי קצת שונה כי אני חוזר מפציעה ואני זקוק לטיפול של הצוות הרפואי במלווד. אין לי קשר עם החברים לקבוצה, והיחידים שאני במגע איתם במתחם הם הפיזיותרפיסט ומאמן השוערים".

איך זה עובד? אליסון הסביר: "הם עוקבים אחרי התרגילים שלי בשיקום ואנחנו מנסים לדבר ממרחק, להישאר יותר ממטר אחד מהשני. כמובן שאנחנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות המומלצים, כמו הדאגה להיגיינת הידיים, הפנים, הפה והעיניים. אני יוצא מהבית, מגיע למתחם האימונים, מסיים את הטיפול, חוזר הביתה ונשאר שם. זה מה שאפשר לעשות ברגעים כאלה של בידוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully