וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאול ברייטנר: "האנשים הנוירוטים בוועד האולימפי גורמים לי בחילה"

כדורגלן העבר תקף: "אם האולימפיאדה בטוקיו תתקיים כמתוכנן, כולם שם יהיו מסוממים". הוא הוסיף ביקורת מרומזת על רוברט לבנדובסקי

AP

פול ברייטנר תמיד היה אדם דעתן ומעולם לא התבייש לחלוק את השקפותיו עם העולם. וכמובן שכשהעולם נאבק במשבר הקורונה, לשחקן העבר האגדי של באיירן מינכן, ריאל מדריד ונבחרת מערב גרמניה, יש הרבה מה להגיד.

ברייטנר בן ה-68 התראיין אמש (שבת) לאחד מכלי התקשורת במינכן ואמר: "האנשים הנוירוטים וחסרי האחריות האלו בוועד האולימפי גורמים לי בחילה. הם עיוורים? הם לא רואים מה קורה? בזמנים כאלו, כל תשומת הלב רפואית נתונה לקורונה. מה הם חושבים שיקרה בטוקיו? כל הספורטאים יהיו מסוממים. כל הכבוד לאופ"א שכבר דחתה את היורו. זו הייתה ההחלטה הנכונה, אנחנו אפילו לא יודעים מתי כל הסיפור הזה ייגמר".

כדורגלן העבר הגרמני, פאול ברייטנר. GettyImages
חד כהרגלו. ברייטנר/GettyImages

ברייטנר גם ביקר את ערוצי הספורט בגרמניה: "אין כדורגל והציבור מותש. אני לא מבין למה אין שידורים של משחקי כדורגל ואירועי ספורט מהעבר, במשך כמה שעות כל יום. לאנשים כבר אין כוח לחדשות על הקורונה, הם רוצים משהו אחר".

כדורגלן העבר התייחס גם לפרסומים על התרומות הכספיות הנכבדות של שחקנים כמו רוברט לבנדובסקי, יוזואה קימיש ולאון גורצקה למאבק בקורונה: "לכל אחד יש חובה אזרחית לעשות ככל שביכולתו. אני לא מתלהב מהדיון הפומבי כמה כל אחד תרם וכמה כל אחד מעורב בעשייה. מי שיכול לתרום, צריך לעשות את זה בלי לדבר יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully