וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ריאל מדריד לשעבר, לורנסו סאנס, מת אחרי שחלה בקורונה

סאנס עמד בראש המועדון בשנים 1995-2000 ונכנע לנגיף הקטלני בגיל 76. בנו ספד: "משפחתו וריאל מדריד היו התשוקה שלו. אחד האנשים טובי הלב והאמיצים שהכרתי, עוזב אותנו היום"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

עדכון ראשון: 19:16

נשיא ריאל מדריד בשנים 1995-2000, לורנסו סאנס, מת הערב (שבת) אחרי שחלה בקורונה. סאנס בן ה-76 אושפז לפני כמה ימים, אבל בני משפחתו מיהרו לציין שהוא מרגיש טוב. עם זאת, ביומיים האחרונים כבר חלה הרעה במצבו אחרי שאחת הכליות שלו הפסיקה לעבוד.

בנו, לורנסו ג'וניור, שעדכן בימים האחרונים במצבו של אביו דרך הטוויטר, צייץ: "אבי הלך לעולמו. לא הגיע לו סוף כזה. אחד האנשים טובי הלב, האמיצים ובעלי מוסר העבודה הגבוה שאי פעם הכרתי, עוזב אותנו. המשפחה שלו וריאל מדריד היו התשוקה שלו".

עוד לפני שאביו מת, כתב היום לורנסו: "המצב נותר כשהיה. הוא נלחם על חייו כמו אלוף, למרות שביומיים האחרונים הוא איבד הרבה מכוחו ואנחנו מתחילים לאבד תקווה. אנחנו מתפללים לנס".

נשיא ריאל מדריד לשעבר, לורנסו סאנס. GettyImages
נכנע לנגיף הארור. סאנס/GettyImages

סאנס היה חבר הנהלה בריאל מדריד בשנים 1985-1995. מיד לאחר מכן מונה לנשיא המועדון - תפקיד בו נשא עד יולי 2000, אז הפסיד בבחירות לפלורנטינו פרס. בתקופה שלו ריאל זכתה פעמיים בליגת האלופות ופעם אחת באליפות.

סאנס היה האיש שדאג לבניית הקבוצה המרשימה שכללה את רוברטו קרלוס, קלרנס סיידורף, דאבור שוקר ופרדראג מיאטוביץ', וגם היה זה שמינה את פאביו קאפלו למאמן ב-1996. הזכייה הראשונה מבין השתיים בליגת האלופות, ב-1998, הגיעה אחרי 32 שנה בהן הבלאנקוס לא הניפו את הגביע האירופי.

אחרי שעזב את ריאל מדריד, ניהל מו"מ לקניית פארמה האיטלקית, אבל ביולי 2006 רכש דווקא את מלאגה. המועדון האנדלוסי התנהל תחת סאנס, עד שהוא מכר אותו לאנשי עסקי קטארים ב-2010.

בנו של סאנס, פרננדו, שיחק בריאל מדריד ומלאגה ובתו נשואה לשחקן העבר של הבלאנקוס, מיצ'ל סלגאדו. בן נוסף, פאקו, שיחק בקבוצת המילואים של ריאל והיה חלק מהסגל בראסינג סנטאנדר ומאיורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully