וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס באך: "אנחנו לא חיים בפלנטה אחרת, כמובן שאנחנו שוקלים תרחישים אחרים"

נשיא הוועד האולימפי נשמע יותר מסוייג לגבי פתיחת האולימפיאדה ביולי, אך הוסיף: "יש עוד ארבעה חודשים לפתיחת המשחקים, אנחנו במצב טוב יותר מארגונים אחרים ששואפים לחזור כבר באפריל"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

הליגות המקצועניות בכדורגל ובכדורסל הופסקו, ה-NBA מושבתת ואפילו היורו נדחה בשנה בגלל מגיפת הקורונה. אבל מה קורה עם האולימפיאדה? אירוע הספורט הגדול בעולם אמור להיפתח בחודש יולי בטוקיו, ובניגוד לשאר העולם, כרגע בוועד האולימפי הבינלאומי משדרים עסקים כרגיל.

תומאס באך, נשיא הוועד האולימפי התראיין אמש ל"The New York Times" ושפך קצת אור על הסיכויים שהמשחקים האולימפיים אכן יחלו כמתוכנן וסיפר על ההשקפה של הארגון שלו. "אנחנו מושפעים מהמשבר הזה כמו כולם", אמר באך, "אנחנו מודאגים כמו כולם. אנחנו לא חיים בבועה או בפלנטה אחרת. אנחנו חיים בתוך החברה שלנו".

תומאס באך נשיא הועד האולמפי הבין לאומי. GettyImages
מנסה לשדר עסקים כרגיל. תומאס באך/GettyImages

כשנשאל האם הארגון מתכונן להזזת האולימפיאדה לתאריך אחר, אמר: "הכול ספקולציות, אנחנו לא יודעים מה תהיה הסיטואציה בעתיד. ברור שאנחנו שוקלים תרחישים אחרים, אבל בניגוד לתחרויות ספורט אחרות, אנחנו נמצאים ארבעה חודשים לפני תחילת המשחקים. אחרים אפילו יותר אופטימיים מאיתנו כי הם דחו את התחרויות שלהם רק עד אפריל או סוף מאי. אנחנו מדברים על סוף יולי".

"מה שעושה את המשבר הזה לכל כך ייחודי זו חוסר הוודאות", הוסיף באך, "אף אחד היום לא יודע להגיד מה יקרה מחר, מה יקרה בעוד חודש ובטח מה יקרה עוד ארבעה חודשים".

באך ממשיך לנסות לשדר עסקים כרגיל, אבל הספורטאים כבר החלו להתרעם ולדרוש דחייה, גם בגלל שהם לא יכולים להתכונן כראוי למשחקים בגלל ההגבלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully