וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: השחקניות יצאו לחל"ת ויקבלו דמי אבטלה

בהסכם שנחתם בין מנהלת הליגה לבין ארגון השחקנים נקבע כי השחקניות יצאו לחל"ת באופן מידי כדי שיוכלו לפנות למוסד לביטוח לאומי. יו"ר המנהלת: "הסכם חשוב"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לשמור על כושר בבידוד

בצל ההיערכות מחדש ברחבי המשק למשבר הקורונה הפוקד את המדינה, חתמה היום (חמישי) מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים על הסכם עם ארגון השחקנים והשחקניות. לפי ההסכם השחקניות יצאו לחל"ת ויקבלו דמי אבטלה "תוך שמירה על זכויותיהן הסוציאליות".

בתום מו"מ שהתנהל בימים האחרונים בין יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל הילה קניסטר בר דוד לבין יו"ר ארגון השחקנים והשחקניות ניר אלון, נחתם היום הסכם בין הצדדים. בהתאם להסכם, הקבוצות יוכלו להוציא באופן מידי את כל השחקניות הישראליות ,למעט שחקניות חיילות אשר על פי החוק אינן זכאיות לחל"ת,לחופשה ללא תשלום מה שיאפשר להן לקבל דמי אבטלה מהמוסד לביטוח לאומי ולחסוך לקבוצות עשרות אלפי שקלים. המהלך התחייב בשל משבר מגפת הקורונה בעקבותיו הופסקה הליגה ובוטלו משחקי הפליאוף לעונת 2019/2020.

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים הילה קניסטר בר דוד. יח"צ,
"מדובר בהסכם חשוב ומאוזן". הילה קניסטר בר דוד/יח"צ

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל הילה קניסטר בר דוד התייחסה להסכם: "מדובר בהסכם חשוב ומאוזן, אשר יאפשר לקבוצות הליגה אוויר לנשימה בתקופה קשה זו. ההסכם שומר על זכויותיהן של השחקניות הישראליות שהן שותפות שלנו לדרך ודווקא בימים קשים אלו, חשוב לנו להביא בשורה ומסר של אחדות ושותפות, בין הנהלות קבוצות ליגת העל לשחקניות". 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully