וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגי לב: "הקורונה היא דרך של כדור הארץ למחות נגד האנושות"

מאמן נבחרת גרמניה סיפק תובנות מעניינות בעקבות המגיפה: "זה מלמד אנשים מה חשוב באמת. הם חושבים שהם יודעים ויכולים לעשות הכל"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

כמעט 219 אלף נדבקים ו-9,000 קורבנות גבה נגיף הקורונה שממשיך להשתולל בעולם. גם בעולם הספורט מנסים לעכל את ההשבתה הכוללת של התחרויות ואנשי הספורט מנצלים את הבידוד הביתי גם כדי לחשוב על החיים. אחד מהם הוא יוגי לב, מאמן נבחרת גרמניה שניתח בצורה פילוסופית ומעניינת את המשבר הנוכחי.

מאמן נבחרת גרמניה, יוגי לב. רויטרס
תובנות מעניינות. יוגי לב/רויטרס

"ניצלתי את הימים האחרונים בעיקר כדי לחשוב", אמר לב, "העולם סובל משחיקה קולקטיבית. לא רק כאינדיבידואלים, אלא כולם. אני מרגיש שהעולם או כדור הארץ מוחה נגד האנשים. אנשים שתמיד חושבים שהם יודעים הכול ויכולים לעשות הכול. אנשים נהיו מאוד כוחניים, גרידיים וחושבים על רווח. הם שכחו מה חשוב באמת".

לב הוסיף: "השריפות באוסטרליה והאבולה באפריקה נגעו באנשים וחלפו. עכשיו אנחנו חווים משהו שמשפיע על כל האנושות. עכשיו אנחנו מבינים שאנחנו צריכים להסתכל על הדברים החשובים. אנחנו מבינים מה חשוב, המשפחה והחברים שלנו. עכשיו אנחנו מתייחסים אחד לשני טוב יותר ומכבדים אחד את השני. אלו דברים חשובים בחיים וזה דבר שאנחנו צריכים לעשות יותר.

לב, 60, עובד בנבחרת גרמניה מאז 2004. הוא התחיל כעוזר ולאחר מכן קודם לעמדת המאמן הראשי וזכה עם הגרמנים במונדיאל ב-2014 נבחרת גרמניה תרמה 2.5 מיליון יורו למאבק בנגיף שמשתולל גם במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully