וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנים מבינים את המצב במשק, להם יש מקום עבודה לחזור אליו"

19.3.2020 / 9:43

מנהלת הליגה בכדורסל צפויה להפגש עם נציגי ארגון השחקנים שהורו לשחקני הליגה לא לחתום על הסכמי החל"ת שהוגשו בפניהם. גפני, סימפסון, הנרי, וויליאמס וסמית' ג'וניור בחרו להשאר בישראל

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

הרכבת האווירית של השחקנים האמריקאים בליגת העל בדרכם הביתה תימשך גם היום (חמישי) כשאמש הצטרפו למעגל השחקנים שבחרו להישאר נכון לעכשיו בישראל גם טוני גפני ודיימון סימפסון מעירוני נהריה, סק הנרי, לאטביוס וויליאמס ולנזל סמית' ג'וניור מהפועל תל אביב.

היום צפויה פגישה בין נציגי ארגון השחקנים לנציגי מנהלת הליגה, כשבארגון השחקנים הורו לשחקנים הישראלים בליגת העל שלא לחתום על הסכמי החל"ת שהוצגו בפניהם על ידי קבוצות הליגה. בפגישה ינסו בארגון השחקנים להשיג הסכם אחר עבור השחקנים בזמן הפסקת הליגה, אך ההערכות הן כי במהלך הפגישה יובהר להם כי מבחינת הקבוצות והמנהלת זה המצב היחיד שיכול להתאפשר.

"אנחנו יודעים שהשחקנים מבינים את הסיטואציה בכל המשק", אמר אחד מראשי הקבוצות בליגה אמש, "יש בכל יום עשרות אלפי עובדים שנשלחים לחל"ת במקרה הטוב. להם, בניגוד לרבים אחרים, יש מקומות עבודה לחזור אליהם אם לא העונה, אז בעונה הבאה. מקווים שהארגון שמייצג אותם מבין שזה מלחמה שלא צריך לנהל בשלב הזה".

ישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה, גיא הראל מנכ"ל הפועל ירושלים. עודד קרני, אתר רשמי
עוד פגישה בין מנהלת הליגה לנציגי השחקנים/אתר רשמי, עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully