וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה מלו: "בנבחרת ברזיל החלטנו: כל אחד יבעט בליאונל מסי לפי התור"

הקשר הוותיק סיפר על ימיו בסלסאו: "ידענו שאפשר לעצור את מסי רק בעבירות. המטרה לא הייתה לפרק אותו, אלא להוציא אותו מהקצב"

AP

הקשר הוותיק פליפה מלו, התראיין ל"קלרין" הארגנטינאי וסיפר על הטקטיקה של נבחרת ברזיל כדי לעצור את ליאונל מסי - לפחות בתקופה בה הוא לבש את מדי הסלסאו.

מלו בן ה-36 - היום בפלמייראס - שיחק כמה שנים בליגה הספרדית ובהמשך גם לבש את מדי פיורנטינה, יובנטוס, גלאטסראיי ואחרות. הוא הפסיד למסי פעמיים כששיחק בראסינג סנטאנדר, אבל ניצח אותו במוקדמות מונדיאל 2010, כשברזיל גברה על ארגנטינה 1:3 בחוץ ושניהם שיחקו 90 דקות.

"מסי הוא שחקן מיוחד", סיפר מלו, "כשנבחרת ברזיל שיחקה מולו, דיברנו ואמרנו: 'אנחנו צריכים לעשות רוטציה, שכל אחד יבעט בו בתורו פעם אחת'. אי אפשר היה לעצור אותו בלי עבירות. לא רצינו לבעוט בפראות כדי לפגוע בו, אלא כדי לעצור אותו ואת הקצב שלו. להפריע לו". בזכות הטיפול הזה אגב, קיוו שחקני הסלסאו להימנע מצבירת כרטיסים.

שחקן נבחרת ברזיל ב-2009, פליפה מלו, מול ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
פליפה מלו ומסי ב-2009. ברזיל ניצחה בארגנטינה במשחק הזה/GettyImages

מלו נדרש כמו רבים לוויכוח המייגע בנוגע לזהות הכדורגלן הטוב בהיסטוריה והשיב: "את פלה לא ראיתי משחק ואת מראדונה אני זוכר נגדנו במונדיאל 1990. בברזיל הרבה אנשים אומרים שזיקו הוא הגדול בהיסטוריה, אבל ראיתי אותו רק פעם אחת, כשהוא כבר היה מבוגר. אני לא יכול להגיד על אף אחד מהם שמבחינתי הוא היה תופעת טבע. אבל את מסי ראיתי הרבה והוא פשוט מדהים. כריסטיאנו רונאלדו יכול לכבוש 5 שערים במשחק, אבל גם מסי יכול ובניגוד לרונאלדו, הוא מסוגל לייצר שערים גם לחברים שלו. הוא שחקן יותר שלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully