וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "ההימלטות" לספרד, באקוודור מבהירים: ג'ורדי קרויף לא יפוטר

על אף השמועות שיודח בעקבות נסיעה לא מאושרת לברצלונה, נשיא ההתאחדות טוען: "הוא המאמן הכי מתקדם שהיה פה, אין סיכוי שניתן לו לעזוב"

AP

ג'ורדי קרויף לא יפוטר מתפקידו כמאמן נבחרת אקוודור, למרות הנסיעה הלא מאושרת לספרד. שלשום (שני) המריא המנהל המקצועי של מכבי תל אביב לשעבר לברצלונה בניגוד להוראות של ראשי ההתאחדות באקוודור, והנושא כיכב בכותרות של מדורי הספורט במדינה.

רבים קראו לפטר את קרויף באופן מיידי ופקפקו במידת המחויבות שלו לתפקיד, אליו מונה לפני כחודשיים בלבד, אולם בהתאחדות הבהירו היום - אין שום כוונה לתת לו לעזוב.

"ראיתי דורות של מאמנים בנבחרת אקוודור, ומעולם לא היה לנו דמות מקצועית כמו ג'ורדי קרויף", אמר נשיא ההתאחדות פרנסיסקו אגאס. "אני חושב שקצת שכחנו שקרויף איש מקצוע מבריק, רחוק שנות אור מאנשי המקצוע המיושנים שהיו כאן לפניו. הוא המאמן הכי מתקדם שראיתי אצלנו. הוא צופה מדי שבוע ביותר מ-40 משחקים כדי לנתח את השחקנים שלנו, ומשקיע המון לקראת האתגרים שמצפים לנו. נכון, הוא טעה כשנסע בלי אישור, אבל אפשר להבין אותו. אמא שלו היא אלמנה מבוגרת, וילדיו היו רחוקים ממנו. לגיטימי שרצה להיות קרוב אליהם".

ג'ורדי קרויף עם נשיא ההתאחדות של אקוודור. AP
מתכוונים להמשיך יחד. נשיא ההתאחדות האקוודורית עם ג'ורדי קרויף/AP

אגאס טוען, גם על רקע השמועות שקרויף נמצא בתפקיד על זמן שאול עד שיקבל תפקיד בברצלונה, שההתאחדות תעשה הכל כדי להשאיר אותו בתפקיד. "אנחנו לא מוטרדים מברצלונה בכלל. אנחנו מאמינים בקרויף, לכן אין סיבה שלא יאמין בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully