וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "המצב בישראל לא רע כמו בשאר אירופה"

מאמן נבחרת ישראל נחת בארצו והתראיין לרשת סקיי אוסטריה על משבר הקורונה, ה"בריחה" טרם הזמן מהבידוד בארץ וגם על הסיכויים להגיע ליורו מליגת האומות

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מראים איך לעשות כושר בבידוד

לאחר ששהה בבידוד בהרצליה למשך כשבועיים שב היום (שלישי) מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג למולדתו אוסטריה. בריאיון לפודקאסט של רשת סקיי אוסטריה שיתף המאמן בן ה-51 על הקושי בלהשיג את הטיסה חזרה לאוסטריה, על הפחד הכללי מהמגיפה המשתוללת ברחבי העולם ובארצו בפרט וגם על סיכויי ההעפלה ליורו עם נבחרת ישראל.

הרצוג סיפר כי שילם על הטיסה מישראל מכיסו וכי נאלץ להיעזר בשירותיה של ההתאחדות על מנת לקצר את תקופת הבידוד ביומיים. "בכל מקרה היינו אמורים לצאת היום למחנה אימון עם הנבחרת, ותקופת הבידוד הייתה מתקצרת באותו אופן", אמר המאמן.

שחקנה לשעבר של נבחרת אוסטריה נשאל האם חשש לשוב למדינתו: "כמובן", ענה ללא היסוס. "אחרי כל הסיפורים ששומעים על המדינה, ועל הצהרות הקאנצלר על כך שכל אזרחי אוסטריה שנמצאים מחוץ למדינה צריכים לשוב בהקדם האפשרי, זה גרם לי להיות לחוץ".

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל במשחק של מ.ס. אשדוד מול עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
חשש להיעצר ברגע הנחיתה באוסטריה. אנדי הרצוג/לירון מולדובן

"בהתחלה לא ידעתי אם בכלל יאשרו לי לנחות בגלל המצב, ולא ידעתי אם בכלל כדאי שאעלה על הטיסה", המשיך. "חששתי מכך שאיעצר בשדה התעופה כשאנחת בסופו של דבר אמרתי לעצמי שלא איכפת לי - אני רוצה ללכת הביתה, ויהיה מה שיהיה. פחדתי שאם לא אנצל את האפשרות, לא אוכל לשוב לאוסטריה במשך שבועות. המשפחה שלי וילדיי זקוקים לי, וזה הדבר הכי חשוב בחיים. זו הסיבה שלקחתי את הסיכון".

לעומת אנדי הרצוג, שאמור חזר לאוסטריה, מנהלה המקצועי של הנבחרת ווילי רוטנשטיינר נאלץ להישאר בארץ. המאמן הלאומי של ישראל התייחס גם לכך: "הייתי רוצה שווילי יצטרף אליי לטיסה, אבל ההתאחדות בישראל לא אישרה לו לטוס. הוא צריך להישאר כדי לחכות להודעת אופ"א על דחיית היורו ושאר התחרויות, ואולי גם להשתתף במסיבת עיתונאים כלשהי. אני מאחל לו בריאות, המצב בישראל לא רע כמו בשאר אירופה. אני מקווה שהמגיפה לא תתפשט שם מעבר".

המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר. לילך וייס, עיבוד תמונה
"הייתי רוצה שווילי יצטרף אליי לטיסה, אבל ההתאחדות לא אישרה לו" ווילי רוטנשטיינר/עיבוד תמונה, לילך וייס

הרצוג נשאל גם על מצבה המקצועי של נבחרתו ועל הסיכויים להעפיל ליורו. "צריך לחכות ולראות מה תהיה הודעת אופ"א לגבי לוח הזמנים החדש של פלייאוף ליגת האומות. לאחר מכן נשב ונתכונן. כמובן שאני רוצה שקיום המשחקים האלה יתאפשר. אני עדיין חולם ליטול חלק בתחרות גדולה כמו היורו".

עם זאת, המאמן לא יכול היה שלא לשוב לדבר על המצב הנוכחי: "שוב, אתה יכול לראות עד כמה הכדורגל לא חשוב. ביליתי את כל חיי בכדורגל, אני לגמרי אובססיבי לגביו, אבל יש מצבים בהם את חושב: עבודה היא עבודה - משפחה זה הדבר החשוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully