וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NFL פועלת במרץ: סטפון דיגס בבפאלו, דיאנדרה הופקינס באריזונה

הקורונה לא עוצרת את ליגת הפוטבול: טרייד גדול שלח את דיגס לבילס ממינסוטה, שתקבל 4 בחירות דראפט, בהן בחירת סיבוב ראשון. דאלאס השאירה את פרסקוט ואמארי קופר, הטייטאנס ירדו מבריידי והחתימו את טנהיל ל-4 שנים

קורונה? ב-NFL לא מתחשבים. רגע לפני הדראפט, שוק ההעברות נפתח עם כמה החתמות מעניינות, בראשן זו של סטפון דיגס. התופס המצוין ממינסוטה עבר לבפאלו תמורת ארבע בחירות, אחת מהן היא בחירת סיבוב ראשון. דיגס בן ה-26 יפתח את השנה השנייה בחוזה בן חמש שנים על 72 מיליון דולר. הוא רשם 63 תפיסות ל-1,130 יארד בעונה שעברה.

סטפון דיגס שחקן מינסוטה וייקינגס. AP
חתיכת עסקה. דיגס עובר לבפאלו/AP

תופס נוסף שעבר בטרייד הוא דיאנדרה הופקינס, שיצטרף לאריזונה עבור הרץ דיוויד ג'ונסון ושתי בחירות דראפט. יוסטון, שקיבלה את הבחירות עבור הופקינס, החתימה את התופס רנדל קוב.

תופס אחר, אמארי קופר, חתם בדאלאס מחדש לחמש שנים, במסגרתן ישתכר כ-100 מיליון דולר. הקאובויס הבטיחו את הישארותו של הקוורטרבק דאק פרסקוט, עליו שמו תג פרנצ'ייז. קופר היה גם על הכוונת של וושינגטון, אבל דאלאס ניצחה במירוץ.

מרקוס מריוטה, פעם הבטחה גדולה בטנסי, עובר ללאס וגאס ריידרס (תתחילו להתרגל), במסגרתם ישמש קוורטרבק מחליף. הטייטאנס, אגב, שמו מבטחם בריאן טנהיל, לו ישלמו לא פחות מ-118 מיליון דולר לארבע שנים, 62 מיליון מהם בכסף מובטח. בכך ירדה טנסי מהספקולציה על צירופו של טום בריידי.

קייל ואן נוי, הליינבקר של ניו אינגלנד, מצטרף למיאמי, בשורותיה יקבל 51 מיליון דולר ל-4 שנים. ליינבקר נוסף מניו אינגלנד, ג'יימי קולינס, ישחק בדטרויט.

ג'ימי גרהאם, בעבר אחד הטייט-אנדס המובילים בליגה, חתם בשיקגו לשנתיים, במסגרתן ישתכר כ-16 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully