וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבאני, זלאטן, וויליאן ועוד: קורבנות הפיתרון המסתמן של אופ"א

אופ"א מתכננת לדחות את היורו ולחדש את הליגות הבכירות בחודשי הקיץ, אבל ייתכן שזה יקרה ללא כמה כוכבים גדולים שמסיימים חוזה ביוני

AP

הפיתרון המסתמן של אופ"א למשבר הקורונה בכדורגל העולמי - דחייה של היורו בשנה וחידוש הליגות בחודשי הקיץ - לא אידיאלי לכולם. החוזה של שחקנים רבים כולל לא מעט כוכבים יפוג ב-30 ביוני, וייתכן שהקבוצות ייאלצו להסתדר בלעדיהם.

צ'לסי, לדוגמא, עלולה להיות אחת הנפגעות העיקריות מהמהלך. הבלוז נאבקים על מקום בליגת האלופות, אולם חוזיהם של וויליאן, אוליבייה ז'ירו ופדרו יסתיימו ביוני, וסיכוייהם עלולים להיפגע בצורה משמעותית אם ישחקו בלעדיהם.

על פי דיווחים בספרד, פיפ"א בודקת בימים האחרונים האם אפשרי מבחינה משפטית "לדחות" את החוזים הללו, כך שיהיו תקפים גם בחודשי הקיץ. בארגון מאמינים שיתאפשר להעניק לאותם שחקנים מעמד משפטי מיוחד שיאפשר להם להיות חלק מהסגל ולהמשיך לקבל תשלום גם בעבור חודשי הקיץ.

וויליאן שחקן צ'לסי. AP
צ'לסי תיאלץ להיאבק על ליגת האלופות ללא שלושה שחקנים בכירים? וויליאן/AP

כך או כך, צ'לסי לא לבד. אם השחקנים שחתומים עד הקיץ לא יוכלו ליטול חלק במשחקים, גם פריס סן ז'רמן תיפגע ותיאלץ לשחק ללא תומא מונייה ואדינסון קבאני, וכך גם נאפולי (דריס מרטנס, חוסה קאייחון) ומילאן (זלאטן איברהימוביץ').

עוד שמות בולטים ברשימת ה"קורבנות" של אופ"א: יאן ורטונגן (טוטנהאם), אדם ללאנה (ליברפול), נמניה מאטיץ' (מנצ'סטר יונייטד) ומריו גצה (דורטמונד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully