וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: ליגת העל הודיעה על הפסקת פעילות

16.3.2020 / 21:18

המנהלת הודיעה שבשל התפשטות נגיף הקורונה אין מנוס מהפסקה רשמית של הליגה. המשמעות: שמירת האפשרות לחזור לשחק בשלב מסוים

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה הערב (שני) על הפסקת פעילות עד להודעה חדשה. עד כה גם לא שיחקו, אולם רק עכשיו יצאה ההודעה שמדברת על הפסקת הפעילות.

המשמעות של ההודעה היא שמירת האפשרות של מנהלת הליגה להחזרת הליגה במועד מסוים, אם יהיה שינוי משמעותי במצב במדינה. זאת למרות שההערכות הן שעונת 2019/20 לא תחזור. למרות שלא נקבע תאריך בו תהפוך הפסקת הפעילות לסיום העונה, המחשבה היא כי הליגה לא תיסגר לפחות עד לסיום חודש אפריל. רק כשהליגה תסתיים תעלה שאלת האלופה, היורדת והאם לקבל את שתי העולות מהלאומית לליגה. כעת צפויות הקבוצות להודיע לשחקנים הישראלים כי הם יוצאים לחל"ת וכל קבוצה אמורה להסתדר לבד מול שחקניה כשאין איזו התארגנות כוללת. בנוסף השחקנים הזרים יקבלו הודעה כי הם רשאים לעזוב את ישראל.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים מול דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אנחנו כבר מתגעגעים. אבדיה מול ג'ייקובן בראון/ברני ארדוב

מנהלת הליגה הודיעה: "עקב המגפה העולמית של נגיף הקורונה, נוכח ההוראות הברורות של משרד הבריאות אשר מונעות קיום המשחקים ואימונים מלאים, ולאחר סבבי התייעצות עם בכירים במשרד הספורט, משרד הבריאות ואחרים, נאלצת מנהלת ליגת העל בכדורסל להודיע על הפסקת פעילות ליגת העל בכדורסל החל מהיום (16.3.2020). אנו נמשיך להתעדכן ולפעול מול כל הגורמים הרלוונטיים ונעדכן ככל שיהיו התפתחויות, כאשר הרצון והכוונה של כולנו הוא להמשיך את הליגה ולהגיע לסיומה הספורטיבי. אנו מאחלים לכל השחקנים, המאמנים, הפעילים בענף, ולכל אוהדי הכדורסל והספורט באשר הם, בריאות טובה, וחזרה מהירה ככל שניתן לפעילות מלאה.

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל: "זה יום עצוב לספורט הישראלי בכלל ולכדורסל הישראלי בפרט, אני מקווה שכולנו נחזור במהרה למגרשים והרבה בריאות לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully