וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק טייסון חשף: בגיל 10 הלבשתי את אחד האגרופים הטובים בחיי, בגלל יונה

המתאגרף האגדי סיפר איך בילדותו שלח מהלומה לפרצופו של מפנה אשפה, שהעז לגעת לו ביונה המתה שלו: "זה היה אגרוף טיטאני"

אימג'בנק GettyImages

מייק טייסון, מי שנחשב לאחד המתאגרפים האגדיים בכל הזמנים, טען שאחד האגרופים הכי גדולים שהוא נתן בחיים שלו היה כשהיה בן 10. טייסון בן ה-53, חובב ומגדל יונים ידוע, טען שכשהיה ילד תיכנן לקבור את אחת היונים האהובות עליו שגידל, עד שמפנה אשפה החליט לפנות אותו לזבל לנגד עיניו.

"יום אחד התעוררתי וגילי שהיונה האהובה עליי, ג'וליוס, מתה. הייתי שבור", סיפר, "תכננתי להשתמש בארגז שלו על מנת לכבד אותו ולקבור אותו. השארתי את הארגז על המרפסת בבניין ונכנסתי לקחת משהו, וכשחזרתי ראיתי את מפנה האשפה לוקח אתו למשאית הזבל, שמחצה אותו. רצתי אליו והלבשתי לו מהלומה טיטאנית ביד ימין שלי, שהותירה אותו בהלם". טייסון, יש לציין, ניצח 44 מ-50 הניצחונות שלו כמתאגרף בעזרת נוקאאוט, ועדיין זוכר את האגרוף הזה כבלתי נשכח.

המתאגרף מייק טייסון מנשק יונה. GettyImages
תכנן לקבור את ג'וליוס. טייסון/GettyImages

אגב, כעת מייק טייסון נמצא בקונצנזוס, אבל בעבר היה מוקצה, בין השאר כי הודה שהכה את אשתו לשעבר רובין גיבנס, ואמר שהמכה הטובה בחייו היה כשהכה אותה. בספרו "אש ופחד, סיפורו האמיתי של מייק טייסון" הוא כתב על עוד ריב סוער שהיה לו עם אשתו, השחקנית לשעבר, שממנה התגרש בצורה מכוערת אחרי השמצות הדדיות: "זה היה כשרבתי עם רובין בדירה של סטיב לוט. היא ממש העליבה אותי, ומיד התפוצצתי. היא עפה אחורה, עפה מקיר לקיר. זו הייתה המכה הכי טובה שנתתי כל החיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully