וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה החל במבצע גיוס כספים למלחמה בנגיף הקורונה, שחקני שארלוט עושים זאת בסתר

ביום הולדתו ה-27, החליט קשר מנצ'סטר יונייטד להציב יעד תרומות של 27 אלף ליש"ט והודיע כי יכפיל את הסכום: "בזמנים הללו עלינו להתאחד". שחקני ההורנטס מה-NBA החליטו: נתרום בלי לחשוף מי וכמה

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקהלומה סיטי ת'אנדר מפונים

פול פוגבה חוגג היום (ראשון) את יום הולדתו ה-27 והחליט לנצל את המאורע כדי לתרום את חלקו למלחמה בהתפשטות נגיף הקורונה. אלוף העולם הצרפתי, שביצע אקט התרמה דומה גם לפני שנה, הודיע כי יכפיל את התרומה אם היא תגיע ליעד שנקבע: 27 אלף ליש"ט.

"זה יום ההולדת שלי ואני אסיר תודה על כך שאני, משפחתי והחברים בריאים", כתב פוגבה. "למרות זאת, לא כולם בבריאות טובה כרגע ובזמנים הללו אנחנו צריכים להתאחד. למגיפה הזו עלולות להיות השפעות מרחיקות לכת, במיוחד על ילדים פגיעים ועניים".

הכסף שייאסף במבצע בשיתוף יוניסף (קרן החירום הבינלאומית של האומות המאוחדות לילדים), ישמש לרכישת 333,332 זוגות של כפפות חד פעמיות, 2,777 מסכות ו-9,615 משקפי אוורור עבור אנשי הרפואה במדינות נחשלות.

במקביל, אגב, קצת בניגוד למהלך של פוגבה, שחקני שארלוט הורנטס מה-NBA החליטו להתאגד כקבוצה - ולא כיחידים - ולתרום כסף למועסקים במועדון ובאולם הספורט שנאלצים לעזוב את עבודתם בגלל המשבר. השחקנים במכוון לא פרסמו כמה כל אחד תרם, כי הם "רוצים להימנע ממראית עין של תחרות וקידום עצמי", כך נטען. "אנחנו כאן כקבוצה על מנת לעשות שינוי בימים מטורפים", נמסר מהשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully