וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הנשים הוקפאה: מכבי עירוני רמת גן אלופה, אין יורדות

מנהלת ליגת העל החליטה לסיים את עונת 2019/20 כבר עכשיו, לאור משבר הקורונה. המוליכה בתום שלושת הסיבובים הראשונים הוכתרה

יערה יצחקי שחקנית מכבי עירוני רמת גן בכדורסל נשים. עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
רמת גן אלופה. יערה יצחקי/אתר רשמי, עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, בראשותה של הילה קניסטר בר דוד, החליטה היום (ראשון) להקפיא את עונת המשחקים 2019/20 ולסיים את פעילותה לאלתר, לאור משבר הקורונה וההנחיות של משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט. ההחלטה התקבלה בדיון משותף עם ראשי איגוד הכדורסל בהשתתפות היו"ר עמירם הלוי, המנכ"ל יעקב בן שושן והגזבר נאור גלילי ובהסכמה טלפונית עם ראשי קבוצות ליגת העל. ההחלטה נפלה מתוך דאגה ואחריות לבריאות השחקניות, המאמנים והצוותים המקצועיים.

עוד סוכם כי הקבוצה שסיימה במקום הראשון בטבלת הליגה, בתום שלושת הסיבובים, מכבי עירוני רמת גן תוכרז כאלופת המדינה לעונת 2019/2020, וסגניתה היא מכבי בנות אשדוד שסיימה במקום השני. לגבי היורדת לליגה הלאומית הוחלט להקפיא את הירידות והפועל פתח תקוה תישאר בליגה עונה נוספת. סוכם עוד שהקבוצה שתסיים במקום הראשון בליגה הלאומית תהיה זכאית לשחק בעונה הבאה בליגת העל, ואם אכן תצטרף יהיו בליגת העל לנשים בכדורסל 11 קבוצות.

בנוסף, מנהלת ליגת העל לנשים תמליץ בפני הנהלת איגוד הכדורסל, לקיים את משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה לנשים שהיו אמורים להתקיים השבוע, בנובמבר 2020 - בתחילתה של עונת המשחקים הבאה.

יו"ר מנהלת הליגה הילה בר דוד סיכמה עם ניר אלון, יו"ר ארגון השחקנים, כי על מנת להקטין את הנזק שחקניות הכדורסל הזכאיות לקבל דמי אבטלה, אם הן תצאנה לחל"ת, יפעלו לעשות כן תוך שמירה על זכותן לקבל את כל הכספים המגיעים להן בהתאם להתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully