וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן: "אלופה? יורדות ועולות? צריך לפעול כמו ספרד ואיטליה"

15.3.2020 / 11:53

הבעלים של מ.ס. אשדוד פסימי לגבי אפשרות החזרה לשחק העונה, חושש מ"תחלואה של שחקנים" וקורא להיצמד להחלטה שתתקבל בישיבה של אופ"א בשלישי: "ישראל לא לבד בסיפור הזה"

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה סיטי ת'אנדר מפונים מהאולם

במ.ס. אשדוד היו הראשונים, כבר ביום חמישי בצהריים, לבטל את כל פעילות מחלקת הנוער של האגודה. כאלף בני נוער נוטלים חלק בפעילות מדי יום אחר הצהריים ועוד בטרם התקבלה החלטת הממשלה ביום חמישי בלילה להפסיק את פעילות בתי הספר, החליטו במועדון שיש להפסיק את הפעילות בקבוצות הגילאים השונות. בשלב הזה קבוצת הבוגרים נמצאת בחופש שניתן לה עד יום שלישי, אבל מחרתיים בבוקר היא אמורה לשוב לאימונים תחת המגבלות השונות, אבל ג'קי בן זקן, האיש הקובע במועדון, די בטוח שהדברים ישתנו שוב בקרוב. "בשבועיים, שלושה הקרובים צריך לשמור על שגרת אימונים ולהקפיד על כללים של היגיינה ובמקביל להמתין ולראות מה יהיו ההתפתחויות".

כמה זמן לדעתך אפשר יהיה להעביר כך?

"אני מעריך שתוך ימים גם אימונים לא יתאפשרו ולצערי אני גם חושש שיימצא גם מקרה ראשון של תחלואה בין שחקני הכדורגל".

ואז?

"במקרה של תחלואה בין השחקנים ברור שיהיה צריך לסיים את הליגה".

ג'קי בן זקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מציע ליישר קו עם ההחלטה שתתקבל באופ"א. ג'קי בן זקן/לירון מולדובן

לסיים או לצאת לפגרה ולחזור בהמשך כשיתאפשר?

"אני חושב שצריך להיצמד להוראות ולהחלטות של אופ"א. ישראל היא לא לבד בסיפור הזה. באופ"א ייערך דיון משמעותי ביום שלישי ואחריו נהיה הרבה יותר חכמים. אני מניח שדברים יתבהרו עד יום שלישי".

אם יוחלט לסיים את העונה, כיצד צריך להתייחס אליה? האם לקבוע אלופה? יורדות? עולות?

"שוב, גם במקרה הזה אני משוכנע שאופ"א תגדיר היטב את הדברים כי השאלות האלה רלוונטיות לכל הליגות בעולם ובוודאי באירופה שנמצאת במצב דומה ואף יותר קשה. אם אופ"א לא תכריע בנוגע לעולות יורדות ואלופות ותאפשר לכל מדינה לקבוע את הדברים, צריך לקבל החלטה בדומה למה שיחליטו בספרד ובאיטליה. אנחנו צריכים להיצמד למה שיוחלט בליגות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully