וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "זה זמן לגלות אחריות ולהישאר בבית, שולח חיבוק לכולם"

כוכב ברצלונה העלה תמונה עם ילדיו ומסר: "רוצה לשלוח הרבה כוח לכולם". שווינשטייגר ואיבנוביץ': "התנהגו בכבוד לכולם"

AP

נגיף הקורונה משפיע כמובן על ספורטאים מכל העולם ורבים מהם מפרסמים פוסטים באינסטגרם או בפייסבוק שקוראים לאנשים להישאר בבתים.

ליאונל מסי העלה תמונה עם שני בניו וכתב: "אלה ימים מורכבים עבור כולם. אנחנו חיים בדאגה לגבי מה שקורה וחושבים על אלה שהושפעו מהעניין בצורה הכי גרועה כי הם או מישהו ממשפחתם נדבק או שהם עובדים ונלחמים על הבריאות של אנשים בבתי החולים. אני רוצה לשלוח הרבה כוח לכולם. הבריאות חייבת לעמוד מעל הכול. זה רגע יוצא דופן ואתם חייבים להיצמד להוראות של ארגוני הבריאות והרשויות. רק כך נוכל להילחם בזה בצורה מוצלחת. זה זמן לגלות אחריות ולהישאר בבית, זה גם זמן מושלם כדי לבלות עם האהובים עליך ביותר. חיבוק לכולם ובתקווה שבקרוב נחזור לשגרה".

טניסאית העבר אנה איבנוביץ' וקשר העבר בסטיאן שווינשטייגר הוציאו הודעה משותפת, בה כתבו: "בזמנים כאלה זה חשוב לטפל בעצמך ובאלה שאתה אוהב, אבל גם לשמור על גישה מכבדת כלפי השכנים שלך. לשמור על ביטחונם של כולם זו העדיפות העליונה. לכן חשוב להתנהג בזהירות ולשים לב לעצות של המומחים. אנחנו אחראים לוודא שהחולים והמבוגרים לא יחשפו את עצמם לסכנה מיותרת. חייבים להאט את התפשטות הווירוס. נרצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות לכל מי שמסייע ולרופאים שמסכנים את עצמם כדי לעשות את כל מה שהם יכולים ולהדריך את החברה בזמן הקשה הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully