וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסמה לנטפליקס, VAR ושטיפת ידיים: לגאנס ניצחה במשחק שמעולם לא היה

בזמן שהכדורגל האירופי מושבת ברובו בגלל הקורונה, לגאנס קיימה את משחק התחתית המבוטל מול ויאדוליד בטוויטר בלבד ועם הרבה חוש הומור

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקהלומה סיטי ת'אנדר מפונים

לגאנס אמורה הייתה לארח היום (שבת) את ויאדוליד לקרב תחתית על שש נקודות בליגה הספרדית. נגיף הקורונה גרם גם להשבתת לה ליגה, כמו רוב הכדורגל האירופי, אבל זה לא מנע מלגאנס לערוך את המשחק בטוויטר וגם לנצח. כך נראה המשחק שמעולם לא התקיים.

שחקני לגאנס עלו למגרש לצלילי ת'אנדרסטראק של AC/DC. בדקה ה-23 ה-VAR בחן נגיעת יד ברחבה, ובדקה ה-40 אוסקר סיפק גולאסו והעלה את המארחת ליתרון 0:1. המשחק נפסק מיד לאחר מכן, כשהבלם היווני דימיטריוס סיובאס ירד לשטוף ידיים בחדר ההלבשה. במהלך ההפסקה, המאמן חאבייר אגירה שחרר את הססמאות שלו לנטפליקס וסיפק המלצות צפייה לשחקנים, מה שלא עזר כאשר ויאדוליד איזנה בדקה ה-49 בזכות אנס אונאל. שער נוסף של האורחת נפסל בחלוף ארבע דקות, בלמה קיקו אוליבאס הורחק בדקה ה-67 והעונש הגיע עם שער ניצחון של גידו קאריז'ו עבור לגאנס בדקה ה-75.

בדקות הסיום עבר אגירה לשחק עם חמישה בהגנה וכל השחקנים מאחורי הכדור, כשהשוער פיצ'ו קוויאר דאג כמובן לבזבז זמן עד לשריקת הסיום שגרמה לאוהדי לגאנס לשיר ביציעים.

  • עוד באותו נושא:
  • לגאנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully