וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלטה ביזארית": שחקני הליגה הטורקית מתנגדים להמשך המשחקים

הליגה הטורקית בכדורסל נותרה הליגה הבכירה היחידה שמתכוונת לקיים משחקים ללא קהל, למרות הסתייגויות מצד כוכביה. שיין לארקין: "הופקרנו"

צילום: רויטרס

סערה בטורקיה: בזמן שרובן המכריע של ליגות הכדורסל באירופה הכריזו על השבתה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, הליגה המקומית מתכוונת להמשיך את המשחקים ללא קהל - מה שעורר זעם אצל כמה מהכוכבים.

"אני לא מצליח להבין למה הליגה הטורקית נמשכת בשעה שכל הליגות האחרות נדחו או בוטלו", כתב שיין לארקין, כוכב אנאדולו אפס שמתוכננת לשחק ביום ראשון הקרוב נגד טורק טלקום בחוץ. "אני מבין שלשחק ללא קהל הופך את המשחק לקצת יותר בטוח, אבל זה עדיין לא אומר שזה מספיק בטוח. נכון לעכשיו, הסיכון גבוה מאוד ולשחק כדורסל פשוט לא שווה אותו. הבריאות שלנו מעל הכל, ויש לדחות או לבטל את הליגה עד שהמצב יהיה טוב יותר. אני משוכנע שהרבה שחקנים אחרים בליגה חושבים כמוני", כתב בפוסט אינסטגרם.

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
השחקנים מתרעמים. בובי דיקסון/GettyImages

ואכן, שחקנים רבים הצטרפו אליו. עלי מוחמד מפנרבחצ'ה כתב: "הבריאות היא הדבר הכי חשוב לכולם. תעשו את הדבר הנכון, ואל תסכנו אותנו!", ולאחר מכן הצטרף גם שחקן גלאטסראיי ארון הריסון, שכתב בשם כל שחקני קבוצתו: "ההחלטה להמשיך לקיים משחקים די ביזארית. כבר נוכחנו לראות איך מי שהיסס לקחת צעדים דרסטיים בהתמודדות עם הנגיף ראה עלייה מוגברות בקצב ההתפשטות שלו. אנחנו מאמינים שהגיע הזמן לקבל את ההחלטה הנכונה. אנחנו מאוד רוצים לשחק כדורסל, אבל צריכים להבין את המשמעויות שכרוכות בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully