וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שתי המוליכות הפסידו, ניצחונות ליבנה ועפולה

הקבוצה של מיקי גורקה שמטה יתרון דו ספרתי מול אליצור נתניה וספגה הפסד 78:76 לאחר סל של מאדן על הבאזר. הפועל חיפה הופתעה בביתה 90:75 על ידי מכבי רעננה

צילום: רויטרס

בווידאו: אוהדי אוקלהומה סיטי מפונים מהאולם בעקבות הקורונה

שבעה משחקים נערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-22 בליגה הלאומית בכדורסל. שתי הראשונות בני הרצליה והפועל חיפה רשמו הפסדים מפתיעים בעוד עפולה ויבנה שדולקות אחריהן ניצלו זאת כדי ליצור ראש חץ מרובע בראש הטבלה. בתחתית הפועל חבל מודיעין השיגה ניצחון חוץ חשוב ודרמטי על א.ס. רמת השרון ופתחה ממנה פער של שני ניצחונות.

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ברני ארדוב
הפסד מרגיז ומפתיע להרצליה. מיקי גורקה (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

אליצור נתניה - בני הרצליה 76:78

במחצית המשחק הערב בקופסל נראה היה כאילו האורחת בדרך לניצחון קליל נוסף, לאחר שירדה להפסקה ביתרון בן 16 נקודות על יריבתה. עם זאת, נתניה התעוררה במחצית השנייה, אותה ניצחה 29:47 כולל סל ניצחון של ראשד מאדן על הבאזר שהביא לנתניה ניצחון גדול ומפתיע. מאדן הוליך את קלעי המנצחת עם 22 נקודות להן הוסיף 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. בצד השני 19 נקודות של קנדל אנתוני לא עזרו למוליכה שרשמה הפסד שביעי העונה.

מאמן הפועל גליל עליון אבישי גורדון. אדריאן הרבשטיין
הובילו במשך שלושה רבעים אך נכנסו לרבע אחרון גדול של רמת גן/גבעתיים. אבישי גורדון (צילום: אדריאן הרבשטיין)/אדריאן הרבשטיין

הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל גליל עליון 71:78

הצפוניים שלטו בנעשה על הפרקט במחצית הראשונה, אך רבע אחרון גדול של המארחת אותו ניצחה 14:27 העניק לה את המהפך ואת הניצחון, שמרחיק אותה עוד קצת מהקו האדום ומקרב אותה לעבר מאבקי הכניסה לפלייאוף. קווין קייפרס היה מעל כולם והוליך את קלעי רמת גן/גבעתיים עם 29 נקודות.

מאמן עירוני נס ציונה, עופר ברקוביץ'. ניב אהרונסון
רעננה עם ניצחון חוץ גדול. עופר ברקוביץ' (צילום: ניב אהרונסון)/ניב אהרונסון

הפועל חיפה - מכבי רעננה 90:75

האדומים מהכרמל רושמים הפסד ביתי לא צפוי מול הקבוצה של עופר ברקוביץ', לאחר שזו שלטה במשחק והוליכה מתחילתו ועד סופו. הפועל חיפה הגיעה לא מרוכזת בהגנה וספגה 29 נקודות ברבע הראשון, כשגם בצד ההתקפי השחקנים של אלעד חסין לא בדיוק הבריקו. רעננה עם ניצחון חשוב שמשאיר אותה במרחק של ניצחון אחד בלבד מהשמינייה הראשונה. אוריאל טרוצקי (21) וטיילר ווידמן (20) הוליכו את קלעי המנצחת בעוד 26 של ג'ייסון סיגרס לא עזרו להפועל חיפה שפספסה הזדמנות לכבוש את המקום הראשון.

שי סגלוביץ', עוזר מאמן עירוני נהריה. מגד גוזני
ניצחון דרמטי ויבנה חזק במאבקי הצמרת. שי סגלוביץ' (צילום: מגד גוזני)/מגד גוזני

אליצור יבנה - מכבי קרית מוצקין 88:89

45 שניות לסיום הניח מירון רוינה שתי נקודות בליי אפ עבור המארחת, כשלקרית מוצקין נותר מספיק זמן כדי להשיג נקודות ומהפך, אך האורחת לא הצליחה לקלוע ויבנה השיגה ניצחון חשוב ודרמטי מבחינתה במאבקי הצמרת. דניאל מולינגס (24) ובילי מקשפורד (21) הצטיינו ביבנה בעוד אורלנדו קולמן הפגיז 35 עבור המפסידה.

תוצאות נוספות:

אליצור אשקלון - מכבי הוד השרון 102:99
א.ס. רמת השרון - הפועל חבל מודיעין 86:84
הפועל עפולה - אליצור קרית אתא 80:94

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully