וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל רעננה: בעיות בהתקפה לבן שמעון, לחמן שומר על מסתורין בבכורה

1.6.2020 / 20:00

דלילות בחלק הקדמי של אשדוד, אזולאי בספק גדול, בריהון עשוי להחליפו. שחקני רעננה לא יודעים באיזה הרכב יבחר אייל לחמן בבכורה (ג', 19:45, ספורט 5 לייב)

מחזור 27הסתיים02/06/2020
מ.ס. אשדוד
  • גורדנה (66, פנדל)
  • יחזקאל (74)
  • דוד (90)
2:3
  • (39) שמש
  • (60) מתאוס
הפועל רעננה
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

מ.ס. אשדוד

סגל התקפה דליל במ.ס. אשדוד לקראת ההתמודדות מול הפועל רעננה מחר (שלישי, 19:45, ספורט 5 לייב). שובל גוזלן סיים את העונה, בעוד שלומי אזולאי וחמודי כנעאן סוחבים פציעות כבר יומיים ובספק גדול למשחק. באשדוד רוצים לפתוח ברגל ימין את הפלייאוף וחוששים מהסתבכות אם לא ייקחו שלוש נקודות כבר במשחק הראשון.

בכל הקשור להרכב, אמור טום בן זקן לפתוח בעמדת המגן הימני כאשר מצד שמאל ישחק מונטרי קמאהני. טימותי אוואני הראה סימני חזרה מהפציעה הממושכת שלו ואתמול ערך אימון מלא. הוא עשוי בסופו של דבר לפתוח בהרכב לצד גיל כהן. בקישור ישחקו פיראס אבו עקל ורועי גורדנה כאשר כשירותו של שלומי אזולאי תתברר הערב באימון המסכם, אבל אם לא יפתח יעלה במקומו יעקב בריהון. בהתקפה ישחקו יחד שגיב יחזקאל ודין דוד. סמואל אלאבי, שאייל לחמן היה גם בין אלה שהמליצו לאשדוד לצרפו, ינסה להוכיח למאמן האורח שהוא צודק באשר לכישרון שלו.

סמואל אלאבי שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
יוכיח לאייל לחמן שצדק לגביו? סמואל אלאבי/דני מרון

הפועל רעננה

מאמנה החדש של הפועל רעננה אייל לחמן יעמוד למבחן ראשון מחר, כאשר כבר במשחק הראשון הוא יחסר את יוג'ין אנסה, בתוספת החיסורים של עדי נמני ובן בנימין שעזבו את המועדון. בשלב זה השחקנים לא מודעים להרכב שיעלה לחמן, כאשר המאמן תרגל כמה אפשרויות כשגם בעמדת השוער עדיין קיימת התלבטות.

טריוויה

* במפגש הקודם בין הקבוצות, במחזור ה-17, חגגה מ.ס. אשדוד ניצחון ביתי ראשון אי פעם על הפועל רעננה. היא ללא הפסד מולה בחמשת המפגשים האחרונים, כשנזכיר כי עד לעונה שעברה לא ניצחה אותה מעולם.

* הפועל רעננה מגיעה אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים - הכי הרבה שלה מאז רצף ששת ההפסדים בתחילת עונת 2017/18.

* סך הכול יש לרעננה שני ניצחונות ליגה העונה ורק אחד ב-24 המשחקים האחרונים.

* הפועל רעננה היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה (שתי נקודות, 31 שערי חובה ואף לא פעם אחת ללא ספיגה). ניצחון החוץ האחרון שלה היה לפני כמעט שנה - 0:2 על הפועל חיפה ב-13 באפריל 2019.

* אייל לחמן חוזר לליגת העל אחרי שמונה שנים. בפעם הקודמת שלו, בעונת הירידה עם הפועל ראשון לציון, הוא סיים ללא נקודות בפלייאוף התחתון ועם שמונה הפסדים רצופים. הניצחון האחרון? 1:2 ביתי מול היריבה הנוכחית מ.ס. אשדוד, ב-10 במרץ 2012.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully